BIM Mars 2019
Åh vad roligt! Stort lycka till, håller alla tummar och tår! Hoppas på många sena nov/december bebisar i denna tråd! :)
Åh vad roligt! Stort lycka till, håller alla tummar och tår! Hoppas på många sena nov/december bebisar i denna tråd! :)
Åh va spännande! Skönt att få lite positivs besked :D kram!!
Jaha visste inte att de fanns såna kriterier, trodde de va bara man försökt längre än ett år.. Men när är första mötet och vad händer då? Är det ett samtal eller undersökning? :)
Alltså jag sitter här och skrattat högt! Såååån igenkänning på projektet ?göra bebis? hahaha
Jag är projektledare på jobbet, och här hemma, jag gör listor med små rutor som ska checkas av på vad som behöver göras, skriver alltid extremt detaljerade packlistor, finns tom en lista på vad som ska finnas i skötväskan, ja ni hör ju jag är lite knäpp haha Så självklart tar jag mig an bebisprojektet med samma entusiasm och lägger upp planer för hur det ska liggas och när, jag FÖRSÖKER dock vara typ lite romantisk för min mans skull men som tur är tycker han typ att den här perioden är det bästa som finns, han skulle gärna ligga varje dag alltid om jag typ bara orkade haha Men nu sist (i Dec när vi blev gravida som tyvärr slutade i MF) så var vi också osams och slutade med att vi skrattade för min mans argument för att sluta tjafsa var ?alltså du kan lika gärna lägga ner nu för du måste ändå ligga med mig om en timme när L somnat? hahahaha
Finns få ursäkter till att skippa ett planerat ligg, typ koma eller kräksjukan (fan knappt då heller hahahaha)
Så härligt att kunna dela sådana här tankar i såna här trådar och få känna sig lite mindre ensam och knäpp, tack tjejer <3
Jag brukade ligga med fötterna upp på väggen vid huvudändan och lyfta upp rumpan när vi försökte med sonen hahaha nu har jag inte gjort det, kanske ska börja med det igen för den gången gick det ju bra
Nä man vill ju inte missa en äl! Tar det sig inte direkt här nu, så riskerar vi missa flera försök här i vår då min man ska ut på flera arbetsresor... men han är så skön för han typ i värsta fall får vi boka en flyg-tåg-biljett så får ni komma till mig en eller två dagar vid äl isf haha han är lika taggad som jag just nu
Idag är det äntligen ÄLdagen!! Har haft sex måndag,tisdag,torsdag,lördag och idag söndag så hoppas nån av dom simmarna tar sig fram :D är lite öm i kroppen men inte så öm som jag brukar vara så funderar på om ÄL är sen. Vi kommer fortsätta ligga som vanligt såklart :) Bim är 6 mars och jag längtar så till jag får testa!
Gött att ni legat i ;) håller alla tummar å tår för eran skull :D
Häääärligt!:) här väntas det fortfarande på äl, koooom igeeeen säger jag bara!! nu håller vi tummarna för att detta går vägen för dig, uppdatera om allt!! :D
Jag hade äl igår enligt appen, dag 11 i cykeln, men har inte gjort ältest eller tempat och märker aldrig av min äl så inte alls säkert det stämmer. Brukar också variera i appen mellan att visa äl dag 9-13 beroende på om cykeln är 22-26 dagar. Vi har legat varannan dag sen i söndags i alla fall så oavsett hoppas jag vi prickat in nån bra dag ;) Sen är grejen den att jag har varit tvungen att köra en Ipren- kur på tio dagar, typ samma period, har två dagar kvar. Inte kul eftersom jag hört att det kan minska chanserna... vad tror ni om det? Har ni egen erfarenhet eller har hört om saker om det?
Båda är cb digitala ägglossningstest, det lila är det som ska börja blinka med en glad gubbe innan den vanliga gubben. Båda är doppade i samma urin. Någon som förstår hur det kan bli så här??