• frugr95

BIM Mars 2019

Love5 skrev 2019-02-28 06:56:20 följande:

Visst har jag plussat idag? Två dagar före BIM.

Stort grattis!! Solklara plus :D
  • frugr95
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 09:20:30 följande:

Grattis till alla som plussat idag!

Det här med tempen gör mig förvirrad, när kan man räkna med att den sjunker igen efter ÄL? Håller den sig högre fram till mensen kommer eller brukar den sjunka tidigare?

Bifoga en bild! Men min temp sjunker oftast 1-2 dagar innan :)
  • frugr95
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 09:31:48 följande:

Har tyvärr ingen bild, tempar inte regelbundet på det sättet. Men har haft lite koll den här cykeln och tempen ligger fortfarande högre än vad min normaltemperatur är.. Bim imorgon enligt de appar som jag använder för att ha koll på min cykel, men jag anar att ÄL var senare än vad appen beräknat, så lite oklart när bim är i sånna fall, vilket gör det ännu svårare, haha..

Jaha okej :) men det är olika från person till person... som med aaaallt ;) man önskar ju att en sak stämde på alla så man slapp fundera! Men om du inte tempar regelbundet så skulle jag inte haka upp mig på tempen för då stämmer det ju inte eftersom du inte har någon kurva och appen inte känner dig :)
  • frugr95
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 09:40:57 följande:

Är lite så jag tänker också, men man börjar ju överanalysera allt och försöka hitta minsta lilla tecken ;)

Har haft en del molvärk senaste dagarna också som jag inte brukar ha så pass långt innan bim, men det är väl bara att vänta och se ;)

Haha ja :( har hög fin temp som jag inte brukar ha men kommer säkert sjunka samma dag jag ska ha mens - tisdag! Man viiiill ju typ tänka ?japp jag är så preggo? lite i smyg men hahaha
  • frugr95
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 12:28:43 följande:

Tilläggas bör också att om ÄL var då appen beräknade det till är chansen till graviditet = noll då det inte mystes något här hemma då pga sjukdom. Var ÄL däremot när jag anar att den var finns chansen i alla fall!

Men hallå! Då kan du ju testa om det finns chans att du är på dag 13 :D
  • frugr95
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 12:52:13 följande:

Som sagt, om jag är på dag 13 trots allt är chansen till graviditet obefintlig då vi inte myste något däromkring. Så jag hoppas att min känsla av att ÄL kom senare den här månaden stämmer, för i sånna fall finns chansen

Haha sorry var för snabb med läsningen!
  • frugr95
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 13:15:09 följande:

Äl +14 här och jäklar vad det kliar i fingrarna. Brösten fortsätter ömma vilket är mitt största hopp just nu. Även lite ?drag? kring livmodern som inte känns som vanlig mensvärk, men vem vet. Trött som fasiken, men den är lätt att inbilla sig tycker jag. Har lovat sambon att inte testa förrän söndag, men faaaaasiken vad svårt det är när man säkert skulle få plus om man testade idag. Men är så livrädd för ett negativt test....

Åh jag förstår känslan.. man vill testa men samtidigt dra ut på det för man pallar inte bli besviken <3 men varför just söndag?
  • frugr95
    Förälskadilivet skrev 2019-02-28 16:51:40 följande:

6 dagar kvar till mens, molar i magen... ska man vänta med att testa eller bara att köra? ???? kliar i fingrarna att testa såklart....

TESTA! Haha står på apoteket nu och ska köpa testa tidigt test :D
  • frugr95

Okej hade inte hållt mig mer än kanske max 3h och ska ha mens om 6 dagar... mannen firar för han ser ?SÅÅÅ? tydligt. Men jag vettiskön??? Va tror ni?

• frugr95
    RedAngel skrev 2019-02-28 18:30:56 följande:
    Ser absolut något, Gud va spännande.. Köpte du fler test stickor? :)
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 18:55:58 följande:
    Jaa men där är ju nåt!! :D Så spännande, hoppas det blir tydligare redan imorgon! Hur många dagar efter äl?

Jag köpte detta clearblue early bara idag för att jag ville se att de va negativt för ORKAR ej vänta haha.. Men beställt hem babyplans testa tidigt.. Har ett test som är sticka som jag kanske vågar mig på imorgon!! Blir helt svettig hahahDrömmer  Jag är på ÄL+7.. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM Mars 2019