BIM Mars 2019
Får lägga till att jag är ÄL+7 också då haha :) mycket förkortningar och sånt hit å dit
Får lägga till att jag är ÄL+7 också då haha :) mycket förkortningar och sånt hit å dit
Jaha. När man är ny och hoppar in i en tråd och inte syns XD
Hahah jo de kan väl bli så :) Men för mig vettiskön, går i väntans tider!! Hade ÄL 20e och tempar med natural cycle. Hade en tempdipp som jag la ut idag 5 dagar efter och haft blödning i fem dagar :) Får se om tempen håller sig hög tills på tisdag då jag ska ha mens.
Hur går det för dig då? Tempar du, äl-test, BIM och när har du ÄL? ;)
Barn sedan tidigare, ålder? Kör på ba
Haha frågade babymys (kan man tagga någon?) om smileysar men nu när jag loggat in via datorn så fanns de ju med en gååång.. Svårare än så var det inte, men tråkigt att de inte går använda via mobilen..
Jag är så sugen på att testa redan i morgon!! Beror ju på när ägget släppte men i morgon måste jag va på ÄL+9 eller 10. Och idag har mina bröst blivit superömma! Klämmer man på dom så gör det svinont! Och mensvärk till och från fast brösten är värst! Egentligen är det inga gravsymtom från min sida då jag brukar ha mensvärk och ömma bröst innan mens men inte såhär tidigt. Det brukar komma ca 3-2 dagar innan mensen kommer. Ahh tiden går så långsamt!!
Hur har ni det med eventuella smärtor vid ÄL? Tänker molvärk och ömmande bröst. Får ni det före, under eller efter ÄL? Funderar för jag fick positivt på ÄL-test för fyra dagar sen och har inte haft några känningar alls, nu börjar brösten ömma liiiite. Tempen höjdes för två dagar sen och väntar väl egentligen på en bekräftelse på att ägglossning skett från natural cycles. Men som sagt, har noll känningar för ÄL och jag har haft skitont tidigare månader.
O ja me plussade!! Blev så förvånad. Jo jag testade fler gånger... Strecket är ju där. Har BIM imorgon.
Jag kunde inte hålla mig såklart från att testa haha, bifogar bilden då jag inte vet om det är nått litet där eller inte? Det tolkad ju som negativt men tyckte ändå mig sen en rosa liten skugga? Men har inga direkta förhoppningar då jag fått mååånga skuggor haha. Och detta är ju bara ÄL+9 typ!