• frugr95

BIM Mars 2019

MaoaM skrev 2019-02-25 21:08:34 följande:

Jag tänkte testa igen imorgon, bim 1-2/3

Vill så jävla mycket! Är redan nu ledsen för ett negativt test. Vill så mkt va gravid före april då hade jag bf med det som blev missfall.

Jag känner mig öm i ena bröstet bara, så konstigt.

Håller tummarna för dej, duktig som orkar vänta!

Du måste lägga upp bild på testet! :D spännande!

Hur känner du inför mola nu och så? Vill inte ge dig negativa tankar men jag har skitsvårt för att slappna av och längta!! Åh
  • frugr95
    MaoaM skrev 2019-02-25 21:08:34 följande:

Jag tänkte testa igen imorgon, bim 1-2/3

Vill så jävla mycket! Är redan nu ledsen för ett negativt test. Vill så mkt va gravid före april då hade jag bf med det som blev missfall.

Jag känner mig öm i ena bröstet bara, så konstigt.

Håller tummarna för dej, duktig som orkar vänta!

Du måste lägga upp bild på testet! :D spännande!

Hur känner du inför mola nu och så? Vill inte ge dig negativa tankar men jag har skitsvårt för att slappna av och längta!! Åh
  • frugr95
    MaoaM skrev 2019-02-26 06:31:17 följande:

Bah! Jag smäller aaaav!

Så jäkla skönt herregud! Innan jag tog testet mådde jag illa å tänkte att jag va så trött på min kropp som bara jäklas. Bim - 4 enligt flo

Angående mola är jag inte rädd för det, rädd för missfall. Kommer ha ångest inför varje ultraljud, rädslan att se en tom livmoder igen är stor. Men ännu värre se nån vars hjärta sluta slå.

Någon mer som ska testa idag?

MEN ÅH!!! Stort grattis!!! <3 va skönt att du iaf inte oroar dig för molan. Och jag förstår rädslan för missfall.

Men tänk att du ska få en bebis nu ju :D SÅ KUL!!
  • frugr95
    Liit skrev 2019-02-26 08:10:55 följande:

Jag testade imorse pga så mycket ?gravid känsla? i kroppen. Vet dock inte vad jag ska tro?

Det kan definitivt va positivt! Du har ju inte BM förrän om en vecka va? :D va kul!!
  • frugr95
    Editb skrev 2019-02-26 17:29:33 följande:

Är på bim -6 idag. Kan detta tolkas som något mer än negativt? Vågar inte hoppas.

Åh, jag vågar säga grattis! Positivt hade jag verkligen tolkat detta som :D när hade du ÄL?
  • frugr95
    Jilo skrev 2019-02-26 20:30:13 följande:

Så drabbades man av värsta illamåendet i eftermiddags och fortfarande. Men jag har ju tyvärr vräkt i mig massor med godis så det kan ju vara det...

Hahaha go du är! Hoppas de är en godis-älskare i magen på dig :D
  • frugr95
    Liit skrev 2019-02-27 02:21:34 följande:

Jag vart så kissnödig nu under natten, så jag tänkte att det kanske är smartare att testa nu än på morgonen.

Jag tycker mig se en svag stegring! Men ska avvakta till fredag nu med testande :)

Lägger upp gårdagens och dagens (nattens :?D )

Jag ser stegringen! :)
  • frugr95
    Editb skrev 2019-02-27 07:37:33 följande:

Har legat vaken halva natten och tänkt att det kanske var fel på testet jag tog igår. När jag klev upp nu på morgonen tog jag 3 st. till, alla med samma resultat. Tillslut vågade jag mig på det digitala. Vilken lycka! 

Nu håller jag tummarna för många fler pluss i denna tråden! 

Vilken LYCKA! Stort stort grattis <3 Man får testa hur många ggr man vill haha :D det är ju svårt att ta in såklart!
  • frugr95
    Jsv17 skrev 2019-02-27 08:50:44 följande:

Äntligen! Jag räknar äl som idag då jag är ganska säker att det var gränsfall positivt redan igår så tror ägget släpper ikväll

Skönt att du äntligen får bekräftad med tester! Nu får du ligga ännu mera ju, underbart ;) vi har inte haft sex ALLS sen ÄL (okej det är en vecka sen haha) men vi båda orkar knappt ta i varann haha :D
  • frugr95

Tempdipp ÄL+5. Motvärk sen ÄL+4 och småblödning som pendlar mellan rött och rosa och inget på flera timmar sedan ÄL+3.. vad tror ni? Vågar man hoppas ändå? Sålänge tempen inte går under medellinjen så har jag väl en chans? :) så svårt att hitta andra gravid kurvor så vet inte hur de ska se ut.
Svar på tråden BIM Mars 2019