Snökaos?
Snön vräker ner över Sverige. I alla fall om man ska tro väderleksrapporten. Hur ser det ut hos dig och var i landet befinner du dig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-14 13:48
Edit; Test
Snön vräker ner över Sverige. I alla fall om man ska tro väderleksrapporten. Hur ser det ut hos dig och var i landet befinner du dig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-14 13:48
Edit; Test
Tack! Det blir han väldigt glad över att höra hälsar han!
Stackare. Det förstår jag att du gör. Jag är väldigt tacksam för det jobb din man och andra i snösvängen utför
Det snöar lite, men inte ens så mycket att jag måste skotta än så länge. Egentligen kanonbra väder just nu. Norrbotten.
Ingen snö....än. Lite less på kyla då det i princip varit -18 till -25 i drygt två veckor med något kort undantag på -12.
Ska komma snö närmaste dygnet men där jag bor är vi vana med snö och kaoset brukar utebli. I snitt en gång per år brukar gatorna driva igen så grannarna får hjälpas åt att putta/gräva loss varandra så alla tar sig hem. Inte hänt än i vinter så kanske blir i veckan då :)
Snöar inte nu och -10 grader. Det ligger väl några dm snö på marken.
Sthlm, söderort.
Lite snö. Stilla snöfall tidigare, men inga mängder. Skåne.
Beror väl på hur man ser på det. Jag är inflyttad norrlänning i Östergötland och här tycker alla att det är snökaos. Men för mig är det här helt normalt och som det ska vara en vintermånad!
Jag är inflyttad norrlänning som bor i Östergötland. Men jag minns hur vi fick drygt 1 meter snö här 17 nov 1995, och DÅ var det snökaos vill jag lova !
Detta är bara vanligt vinterväder som vi har nu 2019. Vi har väl en 10-20cm totalt här nu.
Finland , ja det vräker ner