RebeckaZ70 skrev 2019-03-07 22:35:28 följande:
Noterar att du hänvisar till bl.a. Ted Pike i din länk. En kristen fundamentalist som flirtar med vit makt grupper, en förintelseförnekare som hävdar att Auschwitz aldrig existerat, att evolutionsläran är en judisk konspiration och mycket annat.
Om du vill bli tagen på allvar borde du ha lite bättre koll på vilken skit du länkar till.
Även om jag inte delar dina åsikter, så hade jag åtminstone lite högre förväntningar än så här på vad du länkar till.
Bra jobbat! Det fanns FLERA HUNDRA NAMN och en lång, lång, lång lista på israelisk terrorism, etnisk rensning utförd av "prominenta" israeler jämte mycket depraverade uttalanden från Israels "stolta" ledare, men ingen kommentar på det förstås. Blunda riktigt hårt så kanske det bara försvinner!
Ted Pike är ingen person jag ställer mig bakom, men de drygt 650 israeliska övergreppen kommer från FN-protokoll och kan inte viftas bort med hänvisning till annat Pike uttalat sig om. Han har uttalat sig om nazisterna och hur de efter alla grymheter mot judarna under andra världskriget efter rättegång blev dömda, hängda och begravda "både fysiskt och under mänsklighetens förakt" medan det motsatta hände med Israels terrorister. Ben-Gurion, Begin, Shamir och Sharon valdes istället alla till Israels ledare
Jag varken delar dina åsikter eller har några andra förväntningar än att du ska fortsätta att glorifiera Israel och hetsa mot Palestina. Det är verkligen dags att båda sidor tar ett delat ansvar för situationen. När tänker du bidra genom att sluta förneka Israels del av ansvaret?'
Jag förväntar mig att ALLA svenska regeringar ska fortsätta att prata med båda sidor eftersom de fram tills nu inte klarat av att prata med varandra. Och så får vi hoppas att inte Israel har ihjäl fler svenska rödakorsarbetare och FN-medlare. Man kan ju inte bara skjuta alla som inte stödjer ett stor-Israel.