Jojjans skrev 2019-01-30 12:53:31 följande:
Å nej vad ledsen jag blir att läsa det! :( måste kännas otroligt tufft att få ett till på rad. Hoppas på ett mirakel men förstår om du känner dig uppgiven nu. Vad var det som gav dig en dålig känsla? Stor kram
Svårt att svara på... Jag är sådan person som ?känner? saker och igår så kände jag bara att nåt stämmer inte och känslan blev bara starkare och starkare tills jag inte kunde ignorera den så visste att jag måste få ett vul typ nu och min bm fixade ett typ direkt, nästan så jag inte hann dit. Läkaren sa ju att man följer upp för att som han sa, jag måste ju vara ödmjuk för att jag kan ha fel, men jag såg också på skärmen och efter alla graviditeter så vet jag att man ska se mer än så... hursom kommer få vänta 10 dagar, förhoppningsvis börjar jag blöda och kroppen fattar själv, och om inte får jag hjälp efter ul nummer 2 att driva ut det, sen är det bara försöka igen, för jag tänker inte ge upp
Jag tog det hela ganska bra, för jag visste när jag gick dit vad jag skulle få veta, jag bara kände det i hela kroppen, och jag brukar tyvärr ha rätt...
Läkaren sa att jag skulle se det positiva, att vi blir gravida lätt och han sa att två på raken är förmodligen ändå en slump då ?missfallen? var så olika, och att han såg inget hinder att försöka igen så fort jag slutat blöda sen.