Anonym (Saga N) skrev 2018-12-30 12:12:01 följande:
Har ni fått några symptom än?
Är så nojig över allt nu att jag säkert inbillar mig symptom.
Igår fick jag ett slag i magen av min systerson på 3 år som skulle hoppa och leka med mig och det va precis vid nedre delen av magen. Jag blev ju rädd å fick extremt ont å redan ändrat tankar att där va den lyckan. Samtidigt som jag hört att de ligger väldigt skyddat där inne. Återstår och se. Men inte det man önska, ett till orosmoment. Sorry för långt inlägg men skönt att skriva av sig.
Kan tänka mig att du blev nojig, det hade jag också blivit. Hur känner du dig nu? Höll det i sig länge, att du hade ont?
Jag har en del symtom tycker jag. (Och så fort jag inte märkt dem på 1/2-1 dag tror jag att jag fått missfall, suck alltså.)
Jag är hormonell som tusan... är arg och irriterad, och väldigt gråtmild.. jag ser INTE fram till att jobba med detta, vill knappast råka gråta inför kollegor. Jag har inte så mycket aptit, men är mer hungrig. Fast lite illamående till och från. Kissar ofta. Värk i livmodern. Trött och energisk om vartannat. Inget av det är direkt konstant dock, utan kommer och går, men det är ingenting jag brukar märka av annars på samma sätt.
Vad har du för symtom?