Bf September 2019
Låter som att ni hittade huset i precis rätt tid! :) jag har inte fått missfall tidigare men ändå varit orolig denna graviditet. Tänker fortfarande ibland OM det blir bebis istället för NÄR. Tar liksom ingenting för givet. Men det är mysigt och roligt att ordna hemma. Känner mig alltid lite extra tillfreds när ett skåp rensats, en låda torkats ur eller någon förändring gjorts som gör att det ser mer hemtrevligt ut haha.
Vad mysigt att ni ska återanvända din gamla säng! Älskar att använda möbler/saker som bär på lite historia och minnen. Finns typ inget kvar sedan jag var liten, vi är fyra syskon och det har flyttats flera gånger under årens lopp så allt har liksom rensats bort och skänkts vidare. Eller använts av fyra barn och slitits ut haha. Men min man är ensambarn och hans föräldrar bor kvar i samma hus som när han var barn (och som även hans mamma växte upp i!) så där finns skatter både från hans barndom och från svärmors. Väldigt roligt och mysigt tycker jag även om det inte är mina minnen haha.
I helgen när vi gick igenom alla bebiskläder vi har köpt begagnat insåg vi att det enda vi saknade i typ 50/56 var strumpor och strumpbyxor, och så en del tillbehör till tygblöjor som vi tänkt köra med, så det är inhandlat nu! Känns så bea både i plånboken och för miljön att så lite blivit nyköpt.