Hej! Jag hoppar väldigt gärna in här också :)
Plussade på juldagen (tidigt) och bf 9/9. Mitt andra barn (har även en treårig son). Vi har försökt sedan maj/juni så det tog ett litet tag (första gången gick det på första försöket), så känns väldigt efterlängtat. Dock vågar jag inte heller tro på att det kommer gå vägen så jag har inte riktigt kunnat glädjas än, vilket är tråkigt såklart. Var tvungen att berätta för 3 kompisar på nyår dock, eftersom det så tydligt märktes (var champagne i förrätten, och bjöds på så mkt alkohol), känns ju kul att ha berättat men nu har jag lite ångest för det samtidigt liksom. Kommer nog inte våga tro på det riktigt tills KUB-testet.
Har börjat få en del symptom såsom ömma bröst, värk i magen (och att det drar och trycker), samt illamående. Sen även hjärtklappning? Och lätt andfådd. Konstigt. Kräktes varje dag i min förra graviditet så det känns lite jobbigt att ha framför sig.
Oj, nu vart det lite långt och bara en massa om mig, men ville bara berätta lite :)
Grattis alla och hoppas att det kommer gå vägen så att vi står där men våra bebisar i september!