FruW85 skrev 2019-01-31 12:31:58 följande:
Skönt att höra! Jag har försökt googla och hittade bara info om att brösten ändras på olika sätt.. verkar vara ovanligt att sakna just det symtomet..
Ok. Kommer nog också försöka boka däromkring, är orolig över att man inte ser så mycket innan ändå och så blir man mer orolig på grund av det. Är ju lite osäker på vilken vecka jag faktiskt är i också.. Har inte "vågat" skriva in mig än igen men vet att dom verkligen inte är generösa på ul här så kommer kolla privat direkt.(erbjuder bara rul, punkt slut. fick tex inget extra när jag var orolig för ma sist ) Bokade kub privat sist och fick ju reda på mitt MA då, ..hade jag inte gjort det så vet jag ju inte hur länge jag hade fått gå :O Skulle med andra ord aldrig klara av att vänta till rul...
Helt sanslöst ju, att vänta halva graviditeten för att veta om det ens är nåt där. Ledsen att höra om ditt MA, det måste ha varit tungt. Tycker personligen att ett första ul vid inskrivning borde vara standard. Känns så konstigt att planera för en hel graviditet när det enda bevis man har är ett streck på en sticka.
Idag känner jag iaf av illamående och aversion mot viss mat, så det är ju alltid nåt!