Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
gravid är jag allt. Nu är det bara att vänta på första UL för att ta reda på exakt vecka. Men BM sa vecka 5+4 eller 6+4
Helt ny här! Vet inte hur man lägger ut inlägg!
Men jag testade precis ett tidigt test och det är spökstreck. Kan man få ett vääääldigt ljust spökstreck med tidiga test?
Vi som pratat sönder detta, vänt och vridit och slutligen försökt mer än ett år.. så får vi vårat efterlängtade plus som vi kämpat så hårt för men då har han ändrat sig...
Han vill inte ha det. Imorse innan han åkte till jobbet väckte han mig och sa att gör jag inte abort så flyttar han... hela min värld rasar samman.
Det är det här vi kämpat för TILLSAMMANS i 14 månader och nu vill han inte. Jag vet inte vad jag ska göra. Tankarna bara snurrar.
Vi som pratat sönder detta, vänt och vridit och slutligen försökt mer än ett år.. så får vi vårat efterlängtade plus som vi kämpat så hårt för men då har han ändrat sig...
Han vill inte ha det. Imorse innan han åkte till jobbet väckte han mig och sa att gör jag inte abort så flyttar han... hela min värld rasar samman.
Det är det här vi kämpat för TILLSAMMANS i 14 månader och nu vill han inte. Jag vet inte vad jag ska göra. Tankarna bara snurrar.
[quote=79523728][quote-nick]Doftljuset skrev 2019-03-24 07:28:55 följande:[/quote-nick]
Ena är ju svagare och ska då räknas som negativt.
Jag blir tokig haha...
Nu på morgonen ser det ut såhär.
Det blir starkare va?
Haha positivt tänkande
Ingen bebis den här månaden heller. Mensen kom för en liten stund sedan. Det är så hjärtekrossande att gå igenom detta månad på månad.
Skickar massa kramar. Vi får kämpar vidare, stöd finns här.
Vet hur hjärtat går sönder och man bara vill skrika, för man är så maktlös, trots att man gör allt ?rätt? så händer ingenting.
Finns här och vi stöttar varandra hela vägen! Va ledsen och sen siktar man på nästa månad.
Mailade min gynekolog(privat) idag och berättade att jag fick min mens igår. Fick till svar att vi ska börja med konkret hjälp nu på en gång.
Hon skrev ut Letrozol som jag ska äta i fem dagar från och med i morgon. Hon skrev också ut Trombyl plus att jag ska få göra blodprover.
Jag hoppas för allt i världen att det sker ett mirakel nu.