Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Sambon och jag är också igång för att försöka få vår första men både min mamma & syrra har genomgått misslyckade IVF-behandlingar och jag har misstänkt Endo så jag har väldigt låga förhoppningar....
Har dock ganska klassiska gravsymptom sedan jag slutade med Cerazette den 25/11 men med tanke på mina hormonella problem och ev. Endo så tror jag tyvärr att dessa bara beror på kroppens omställning efter pillerstoppet. Har egentligen ingen koll på min cykel eftersom jag varit blödningsfri i 10 år men borde ha bim runt julafton ungefär. Vi verkar ha träffat in äl iaf så jag kört äl-test och min cykel innan Cerazette har varit på klockslaget, haha.
Är supernervös inför de kommande 2v då jag borde få mens men hoppas självfallet på ett plus istället även om jag vet att chansen är minimal på så kort tid. Vill bara slippa mens då jag får såna jävla problem med det.
Lycka till, ts!
Är ju dock tyvärr väldigt vanligt att få massa "gravsymptom" efter piller då många är samma som pms :-/ Jag har tex brutalt ömma bröst (kan inte ligga på mage) från dagen efter ÄL till några dagar in på nya cykeln, börjar må illa runt ÄL+7, har molvärk dagarna innan mens, osv. Vilket suger när man är så upphajpad och känslig för vartenda nya symptom..