• Anonym (SCB)

Helt naken inför partnern?

Frågan är till dig som varit sammanboende med din partner i mer än ett år.

Hur upplever du att vara naken inför din partner? Med naken menas helt naken utan en tråd på kroppen.

Kommentera gärna era svar nedan.

Har det ändrats under ert förhållande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Helt naken inför partnern?
  • felicityporter
    Anonym (Man 38) skrev 2018-12-16 05:04:48 följande:
    Vad har du för stolpskott till sambo? Helt sjukt.
    Jag vet... Detta är bara toppen av isberget, men jag har svårt att lämna honom då jag inte är jätteung längre och min högsta dröm är att gifta mig och få två barn. Är 33 år och fyller snart 34 så det är "kört" för min del och en kärnfamilj är min högsta önskan - något han påstod var hans högsta önskan också. Men han dumpade mig senast idag eftersom jag sa att jag mår dåligt över att jag kom på honom med att nyligen blivit medlem i en sajt där man letar knullkontakter och till och med lade ut en bild på sin kuk. Han sa att han inte älskar mig längre bara för att jag vill prata mer om det och är ledsen, stack ifrån lägenheten, men kom hem senare och har inte sagt ett ljud om saken. Jag vågar inte säga något heller. Han har lovat att vi ska gifta oss vid tre tillfällen men har alltid skyllt på något.
  • Anonym (Man)

För cirka ett år sedan så kunde jag gå naken inför min partner men inte nu längre. Hon vill nästan aldrig ha sex med mig och hon har antytt att hon inte tycker om min kropp.

• Anonym (man, 41)

Förutom när jag utför mina behov har jag inga problem.

• Arjahi
    felicityporter skrev 2018-12-16 05:15:13 följande:

Jag vet... Detta är bara toppen av isberget, men jag har svårt att lämna honom då jag inte är jätteung längre och min högsta dröm är att gifta mig och få två barn. Är 33 år och fyller snart 34 så det är "kört" för min del och en kärnfamilj är min högsta önskan - något han påstod var hans högsta önskan också. Men han dumpade mig senast idag eftersom jag sa att jag mår dåligt över att jag kom på honom med att nyligen blivit medlem i en sajt där man letar knullkontakter och till och med lade ut en bild på sin kuk. Han sa att han inte älskar mig längre bara för att jag vill prata mer om det och är ledsen, stack ifrån lägenheten, men kom hem senare och har inte sagt ett ljud om saken. Jag vågar inte säga något heller. Han har lovat att vi ska gifta oss vid tre tillfällen men har alltid skyllt på något.

Det kanske verkar svårt att lämna, jag förstår det men jag råder dig verkligen att göra slut med denna människan. Du ska inte behöva bli så förnedrad och det blir inte bättre. Du har alla chanser att träffa någon bättre som har samma mål i livet som du. Det behöver inte vara så svårt.
  • Anonym (SCB)
    Anonym (Njaa) skrev 2018-12-15 23:59:48 följande:

Vi är ju nakna när vi har sex och t.ex duschar ihop.

Men om du menar i ett icke-sexuellt syfte så går vi aldrig runt nakna, förstår inte varför man skulle det. Tycker bara det ser skumt ut att vara helt naken hemma.

Ja i ett icke-sexuellt syfte. Det behöver inte vara så skumt. Om jag t.ex. sitter och kollar på TV kan min partner efter att ha tagit en dusch komma ut och ställa sig helt naken brevid och borsta tänderna och kolla på TV undertiden. Det är helt osexuellt och handlar inte om att gå omkring naken hemma för nakenhetens skull.
  • villbusa
    Anonym (SCB) skrev 2018-12-16 10:50:18 följande:

Ja i ett icke-sexuellt syfte. Det behöver inte vara så skumt. Om jag t.ex. sitter och kollar på TV kan min partner efter att ha tagit en dusch komma ut och ställa sig helt naken brevid och borsta tänderna och kolla på TV undertiden. Det är helt osexuellt och handlar inte om att gå omkring naken hemma för nakenhetens skull.

Ja ungefär så! Har inga problem att visa mig naken. Helt avslappnad med det. Däremot är det inte jätteskönt att sitta länge i skinnsoffan naken. Ganska skönt o ha kalsonger som håller paketet på plats när man är aktiv o gör saker hemma så inte naken för nakenheten skull. Men inga som helst problem att visa mig naken....
  • tankfull

Det skulle vara ofräscht att vara i ett hus där folk sitter nakna överallt på alla ytor. Jag är gärna naken vid sex men blir avtänd om jag ser min pojkvän/ sambo (har ingen just nu) naken hela tiden, för det blir ingen spänning då. Jag skulle inte vilja se en sambo i myskläder hela tiden, men inte heller näck hela tiden. Nakenheten blir mera naken och spännande om den tittar fram ibland och är lite exklusiv. Men man ska såklart vara bekväm och inte skämmas vid sex.

• BeautifulLiz

[quote=79290674][quote-nick]felicityporter skrev 2018-12-16 05:15:13 följande:[/quote-nick]

[/qqquo

Det behöver inte alls vara kört för dig, 33 är ingen ålder!

Men, se till att dumpa drummeln du lever med. Gift sig inte och för allt i världen, skaffa inga barn med honom.

Du känns så uppgiven, var inte det. Du har ännu tiden på din sida!

Jag fick mitt sista barn vid 36, en väninna är gravid nu och kommer vara 39 när barnet kommer.

Lämna honom och börja lev igen!

Oavsett om du blir gift eller får en kärnfamilj så slipper du iaf bli nedtryckt av en oborstad tölp.

• Anonym (L)

Jag är gärna naken när kk:n är påklädd när vi sexar...inte alltid men ibland. Det är upphetsande, kanske för att det blir ett fokus på mig och att jag känner mig lite utlämnad. Och jag blir extra kåt av att se hur mycket han tänder på mig, det är nice.

• Anonym (Avtändande som fan...)
    Anonym (nakenhet) skrev 2018-12-15 22:43:32 följande:

Jag och min sambo har inga problem att gå nakna i huset,

dessutom är det sexit.

om vi inget ar att göra under en dag så är vi nakna hela dagen i huset, tex om jag har jobb i kontoret så kan hon komma in och då börjar hon leka med min spak vilket det resulterar ett nummer på skrivbordet.

O hör jag hon att hon går ner till tvättstugan så smyger jag ner och ser henne i smyg och då hon hänger upp kläder, så varje gång hon böjer sig ner för att ta ett plagg så ser jag hennes härlighet. då blir det ett nummer där.

Då vi äter mat då kan vi egga upp oss genom hon tar sin fot och smeker på min spak och jag tar min fot o smeker hennes härlighet.

då blir det ett ett nummer som efterrätt.

härligt värre.

Med din spak hahahaha fy fan vad avtändande uttryck!
Svar på tråden Helt naken inför partnern?