• Anonym (SCB)

Helt naken inför partnern?

Frågan är till dig som varit sammanboende med din partner i mer än ett år.

Hur upplever du att vara naken inför din partner? Med naken menas helt naken utan en tråd på kroppen.

Kommentera gärna era svar nedan.

Har det ändrats under ert förhållande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Helt naken inför partnern?
  • Anonym (nakenhet)

Jag och min sambo har inga problem att gå nakna i huset,
    dessutom är det sexit.
    om vi inget ar att göra under en dag så är vi nakna hela dagen i huset, tex om jag har jobb i kontoret så kan hon komma in och då börjar hon leka med min spak vilket det resulterar ett nummer på skrivbordet.
    O hör jag hon att hon går ner till tvättstugan så smyger jag ner och ser henne i smyg och då hon hänger upp kläder, så varje gång hon böjer sig ner för att ta ett plagg så ser jag hennes härlighet. då blir det ett nummer där.
    Då vi äter mat då kan vi egga upp oss genom hon tar sin fot och smeker på min spak och jag tar min fot o smeker hennes härlighet.
    då blir det ett ett nummer som efterrätt.
    härligt värre.

• Love69
    Anonym (Nej!) skrev 2018-12-15 21:12:17 följande:

Ingen har sett mig naken på säkert fem år, och kommer inte få göra det heller.
    Och där räknas min partner in.

Sex med ögonbindel eller i mörkrum?
  • Anonym (Nej!)
    Love69 skrev 2018-12-15 22:59:39 följande:
    Sex med ögonbindel eller i mörkrum?
    Vi har inte sex längre.
    Flera år sedan locket lades på.
  • Love69
    Anonym (Nej!) skrev 2018-12-15 23:03:32 följande:
    Vi har inte sex längre.
    Flera år sedan locket lades på.
    Jisses. Move on.
  • Anonym (Nej!)
    Love69 skrev 2018-12-15 23:06:13 följande:
    Jisses. Move on.
    Move on?
    Vi har ett bra förhållande.
  • AnnaZL

Absolut inga psykiska problem med det, däremot är jag väldigt frusen av mig, så det är sällan jag går runt någon längre stund utan ett extra värmande lager.

• Anonym (Njaa)

Vi är ju nakna när vi har sex och t.ex duschar ihop.

Men om du menar i ett icke-sexuellt syfte så går vi aldrig runt nakna, förstår inte varför man skulle det. Tycker bara det ser skumt ut att vara helt naken hemma.

• Mint

Nja. Hade jag varit hundraprocentigt nöjd med hur jag ser ut så hade jag inte haft minsta problem med att visa mig naken jämt och ständigt.

Nu har jag diverse komplex och är därför inte överförtjust i att visa upp mig. Jag vet att min man tycker att jag är fin och tycker om att titta på mig.

I sexuella situationer har jag inga problem med nakenhet, har gärna sex med lampan tänd och så vidare men då är ju båda lika blottade på något sätt.

• felicityporter

Jag är väldigt smal men jag visar mig helst inte utan BH sedan min sambo sagt att mitt ena bröst inte är lika fint som det andra och det har gett mig enorma komplex. Jag till och med sa att jag funderade på att operera dem en gång för att ge honom en pik och han tyckte det var en bra idé... Mår väldigt dåligt över detta. I början när vi träffades brukade han kyssa mina bröstvårtor men det har han helt slutat med nu och han verkar föredra att jag har BH när vi har sex och det får mig att må piss.

• Anonym (Man 38)
    felicityporter skrev 2018-12-16 04:52:27 följande:

Jag är väldigt smal men jag visar mig helst inte utan BH sedan min sambo sagt att mitt ena bröst inte är lika fint som det andra och det har gett mig enorma komplex. Jag till och med sa att jag funderade på att operera dem en gång för att ge honom en pik och han tyckte det var en bra idé... Mår väldigt dåligt över detta. I början när vi träffades brukade han kyssa mina bröstvårtor men det har han helt slutat med nu och han verkar föredra att jag har BH när vi har sex och det får mig att må piss.

Vad har du för stolpskott till sambo? Helt sjukt.
Svar på tråden Helt naken inför partnern?