Nya BIM januari 2019
Åh vad kul! Hur mår du nu? :)
Hur mår du?
Åh vad kul! Hur mår du nu? :)
Bim i morgon men hoppas kunna testa idag om testen kommit på posten, har sparat morgon urin i kylskåpet denna gången! Nån som vet om urinet blir dåligt eller kan man använda det morgonurinet senare? Önska mig lycka till nu brudar!! <3
Äntligen helt bekräftat
Väldigt nöjd med stegringen också!
Håller tummarna för alla er andra tjejer!
(Översta testet är bim-4 nästa bim-3 och nedersta är på bim (äl+10, 11 och 14 )
Vilken fin stegring, intressant att se! Grattis :)
Åå det ser jättefint ut! Hoppas det går vägen för dig denna gången
Fråga till er som tempar och även kollar med ältest? Hur långt efter positivt ältest infaller själva äl oftast? Jag har alltid satt dagen efter som äl men undrar om det är det som stämmer oftast eller inte? (Hade velat tempa själv men med en ettåring så går jag de sammanhängande tre timmarna för sällan för att det skulle vara värt det... )
Jag har också barn som vaknar och jag vaknar avvmig själv endel också men har tempat denna månad och det har faktiskt funkat förvånansvärt bra. :) Jag har provat att tempa flera gånger när jag vaknat också för att se om det blir stor skillnad och det blir det inte. Så länge jag inte gutt upp ur sängen. Min klocka ringer 5.30 varje morgon för att tempa men vakna vid 4 härom dagen och tog tempen då, somna om, och sen tempa igen vid 5.30 och det skillde bara 0,01 grader. Så skulle råda dig att prova! :)
Men för att svara på din fråga så har jag märkt att jag har ägglossning samma dag som jag får fast glad gubbe. Tar då cb digitala äl tester med blinkande och fast gubbe och tar dem på morgonen.
Jag får äl dagen efter positivt test. Det har hönt nån gång att jaghar fått positivt test tidigt på förmiddagen och troligen fått lönsamma kväll, men i regel dagen efter. Dock kan det variera från person til person. Vid positivt test så släpper ägget inom 12-48 timar vilket ju är ganska stor skillnad.
Det låter rimligt. Båda gångerna då jag ringt och skrivit in mig blir jag så provocerad när dom frågar efter senaste mensens första dag, eftersom jag inte heller passar in helt i mallen (28 dagars cykel men äl på dag 16). Brukar uppge äl-dag men det brukar inte godtas, så frustrerande. Har lärt mig hur jag ska ljuga om mensens första dag för att äl ska hamna rätt enligt deras uträkning.
Alltså hållåå!! Världens konstigaste sak hände precis! Har ju Bim idag men ingen mens och inte ens nån känsel stt mensen är på väg. Men kom precis Ur duschen och kände lite på mina bröst för jag brukar få så ont innan mens. Men inget. Så klämde jag på ena brsötvårtan och då kom det ut en vit vätska??? Blev riktigt förvånad!! Har man alltid mjölk i brösten? Eller vad kan det har varit?