Sommarsol20 skrev 2018-12-29 20:59:27 följande:
Hej, BIM 7/1. Uteblivet missfall i september. Fick reda på det på kuben så det var tufft. Cykel verkar vara i sin ordning och detta är försök 4 efter MA om man räknar med försöket under missfallsblöning. Efter koll hos gyn ?ska allt vara i sin ordning? (som att det vore några garantier????) men såg då äggblåsan denna månad som innebar beräknad ÄL enligt mina noteringar.
Försöket tidigare i sommar, då satt det på första försöket så detta känns som en eeeeevighet. Skönt med massa positiva noteringar här i gruppen. Det behövs!????
Jag fick också reda på mitt MA på kub... beklagar verkligen DET var ingen kul upplevelse..
Det tog sig på första försöket för oss också, sedan tog det 3 försök efter MA innan vi blev gravida med sonen och jag hann verkligen jobba upp mig då, känns ju verkligen som en evighet när det gick direkt första gången! Plussar du nu se verkligen till att vården tar dig på allvar, min bm fixade extra vul och ul till mig och såg till att jag kunde känna mig så trygg som möjligt i min graviditet. Håller tummarna lite extra hårt för er den här månaden