Jagerika skrev 2018-12-03 15:50:04 följande:
Tusan för mensen :/ men kul stt du vill följas åt! Beklagar missfallet, enda positiva med det är ju att man vet att man kan bli gravid! Och det kan ju verkligen Du med en son innan också :D själv har jag försökt i 1 år den 15/12 utan minsta positiva test, så jag vet inte ens om jag kan få barn än! Men vi kämpar på som vanligt och hoppas bara 2018 inte varit vårat år utan det är 2019 som gäller :D
Tack, det gick så fort så hann inte riktigt ta in att jag var gravid innan det var över... har ett MA i bagaget (innan min son) så jag var mest tacksam att kroppen tog hand om det själv och fort. Att gå fram till kub och tro att man var gravid var rent ut sagt fruktansvärt och sen skrapning på det då min kropp bara vägrade... men nej nu ska jag inte prata om sånt, utan nu är det positivitet som gäller!
Jag verkar bli gravid ganska lätt, blivit alla 3 ggr (1:a, 3:e och 3:e försöket) men det har bara blivit ett barn. Så hoppades verkligen vi skulle plussa direkt igen, men sen tänker jag att kroppen kanske behövde återhämta sig, så det blir nog bra ändå
Hoppas stenhårt på en September-bebis, jag fick barn mitt i vintern sist (precis innan jul) och jag tyckte det var mysigt att bebisen var som minst under de mörka månaderna när det liksom var helt ok att bara stänga in sig i bebisbubblan under en filt på soffan och sen var han ju "stor" nu till sommar och man kunde göra mycket mer saker, så September när det börjar bli mörk och lite höst verkar som en toppenmånad i mina ögon
Om ni försökt ett år så kommer jag hålla tummarna lite extra hårt för er! Skulle ju vara så häftigt för er att få börja nya året med ett plus!
Jag tänkte nog kanske frångå min princip om det är tillräckligt många dagar efter ÄL och testa på nyårsafton, för det skulle vara så häftigt att fira sitt plus med fyrverkerier haha (jag testar aldrig innan bim+2 annars) nej vilket lång inlägg det blev, nu ska jag sluta "prata" hur som, kommer hålla både tummar och tår för er, att denna månad ska bli er månad! <3