Nya BIM januari 2019
Visst borde det vara positivt när det har blivit en stegring ?
Visst borde det vara positivt när det har blivit en stegring ?
+9 +10 +11
Hade positivt äl test 28 och 29
Dagens test, det syns något svagt, nån annan som ser? Är på Bim+7 och är rätt frustrerad nu!!
nej äl är den 7 enligt den kalendern.. är ett litet ägg där . blommorna visar vilks dagar man troligt kan bli gravid på. alltså dagar att ha sex på.
Min fjärde graviditet syndes det inget alls förens ca en vecka efter bim vet dock i te när jag hade äl men har regelbunden cykel
Jag reagerade för va så inställd på att det skulle bli helt blankt, men sen när jag kollade så va det inte riktigt som vanligt, men får vänta och se! Blir galen snart om jag inte får mens eller positivt resultat! XD hur går det för dig? :D
När har du bim? Nu blir det nya tag ????
Beställde test för flera dagar sedan på apotea och dem har fortfarande inte kommit.... bim idag och är hur kissenödig som helst och hoppas innerligt dem kommer på brevlådan snart!! xD flera som beställt från apotea med sen leverans? :O
Hej allihopa:) Enligt Flo har jag äl idag. Jag och mannen myste den 6/1 och 8/1 men mina flytningar är vita idag är inte det tecken på att äl har redan varit?? Jag är ny med hela babymaking processen haha
Tack för svar :)
Nu iaf på äl+8 har en molvärk kommit smygande mitt i nedre delen av magen, precis bakom blygdbenet. Alla symptom kommer i rätt ordning och påminner om förra månaden då jag plussade. Jag känner mig väldigt lugn, inte alls stressad eller orolig. Jag vet när jag vet.