BF juli 2019 - stannar på FL
Å tack för ditt svar. Man blir så nojjig när man googlar. Minns du om du blödde något efter cellprovtagningen - jag tänker att man väl har lite mer lättblödande tapp som gravid?
Låter tufft med illamåendet. Finns ju heller inte jättemkt att göra åt saken även om det väl är bra att småäta lite och hålla ett jämt blodsocker etc. Mitt illamående är än så länge (v. 5+2) hanterbart men kännbart sedan några dagar tillbaka. Jag fryser däremot som galning. Jag fryser mycket i vanliga fall också men nu skakar jag verkligen så fort jag går utanför dörren. Hoppas det ger sig snart och att den där "gravidvärmen" infinner sig. Trött är man ju också konstant hehe. Oj vad man längtar tills detta är förbi och utbytt mot sparkar och bebishicka :)
Småäter gör jag hela tiden haha alltså jag blir verkligen sugen på allt möjligt men sen äter jag bara lite så nu är det massa öppna olika chipspåsar, godis ocb burkar med olika saker. Maten är också väldigt varierande tog fram massa kotletter igår som jag skulle göra med potatisgratäng. Slutade med att jag åt räkor med quinoa långt innan mannen kom hem kunde verkligen inte hålla mig (äter alltid tillsammans när mannen kommit hem från jobb) så fick ställa mig sen och laga maten åt honom när jag var mätt och belåten :))
Och nu blir man sugen på kotlett eftersom man pratar om det så nu blir det till att värma rester från igår HAHAHA fy vad kroppen spelar med en :)))
Men som du säger Oj vad jag längtar tills detta illamående och frossan och tröttheten går över till värme sparkar och magmys <3