Lestina skrev 2019-05-31 16:31:25 följande:
Hej alla!
Måste bara beklaga mig liiiiite :) är i vecka 33+6 och illamåendet har kommit tillbaka med stormsteg....!?!? Kan inte äta, kan inte låta bli att äta, kan inte ligga still och inte röra mig för mycket.. såååå jäkla jobbigt! Så nu har jag fått gnällt lite :)
Haha gnäll på du, det gör vi nog allihop från och till. Jag är less som fan på att knappt kunna andas vissa dagar och att behöva lägga mig och vila hela tiden. Och ryggen och symfysfoglossningen ska jag inte ens tala om... hehe
Succisa skrev 2019-05-31 22:14:01 följande:
Känner ångest och panik. Fick igår veta att min svärmor med fyra barn & make ska komma och hälsa på oss (jag & min make bor på Gotland). Hon bokade resan hit utan att fråga oss om det, går bra för våran del. Hon skickade bara bokningsbekräftelsen visa sms till maken.
Jag är beräknad 31 Juli & dem ska komma den 5 aug & åker härifrån 12. Känner att vi inte kommer få någon egen tid med vår dotter efter att hon är född. Dem vill helst bo hos oss också, så dem slipper hyra nåt ställe eller campa. Ingen av oss vill ha besök då, vi vill ju få tid att lära känna vår dotter, få in dem nya rutinerna innan det kommer något besök. Hon kan inte heller avboka resan för den är en mini (ejombokningsbar) & redan betald.
Jag förstår dig! Jag hade inte heller velat ha inneboende så pass tätt inpå! Och som Hoppasnu123 skrev så kanske du inte ens fött då. Hur ska du göra? Vad.säger din partner?