frökenBea skrev 2019-07-10 21:56:56 följande:
Ja, jag hoppas det :) ja, det känns som jag fått pms helt plötsligt. Känns ju inte troligt att få pms nu. Man kan ju hoppas att det ändrade "moodet" är ett tecken på något :)
Det hoppas vi :))
Sasu skrev 2019-07-11 05:26:05 följande:
Lyckades få 3 timmars sömn iallafall, trots smärtsamma värkar som jag vaknade av lite då och då :) nu ska jag duscha och äta en ordentlig frukost innan vi åker in :)
Underbart, hoppas ni fått välkomna er nya familjemedlem. Spännande o höra hur det gått för er :)
naano skrev 2019-07-11 03:36:55 följande:
Här sitter en annan med över 39 graders feber sen i tisdags. Värkande bröst och lite såriga.
Tror jag ger upp den här amningen nu. Funkade inte med mina andra två barn heller. Jag är helt slut. Ska in till bb hemvård på morgonen nångång idag. Känns som ännu ett misslyckande gällande amningen. Förstår inte varför jag inte kan få till det.
Ush :( stackare
Inge vidare med mjölkstockning aj aj aj :( har du testat att duscha brösten varmt ?
Suger lillen ordentligt på bröstet och suger han rätt ?
Förstår att det känns frustrerande och att man känner dig dålig (har bara kunnat amma mina 2 mellersta i 4 månader medans första kunde jag iprencip helammat i 2 år.
Mjölken har inte runnit till än för mig så ger lite tillägg och jag HATAR det men .. hon måste få i sig lite extra ..
Kinan skrev 2019-07-11 11:54:38 följande:
Stort grattis till lilltjejen! Hoppas ni får njuta riktigt mkt av bebisbubblan och att eftervärkarna blir snälla! Så underbart att läsa om alla bebisar som ploppar ut nu.
Tack så mycket :))
Hur var det hade du fått redan ?