Kinan skrev 2018-11-12 15:21:32 följande:
Om jag bara utgår från senaste mens som barnmorskan kommer göra så blir BF 19/11 och eftersom båda mina barn är födda för tidigt så kanske det blir ca den tiden men utifrån äl borde det vara BF 22/11 ca. Jag har inte fått tid för inskrivning och har aldrig fått tid så tidigt som nu (bor i Sthlm) utan mer runt vecka 8-10 vilket känns sååå långt borta. Hade mycket hellre haft inskrivning tidigt! Härligt med tätt mellan barnen. Så kul för dem att alltid ha ngn att leka med och enklare vid planering av aktiviteter etc. 28 mån mellan mina två äldsta men den här blir lite sladdis då min yngsta fyller 5 år i juli!
ush jag hoppas verkligen inte du ska ha BF 19/11 eller 22/11 det är ju Alldeles för tidigt eller försent beroendes på vilket år du mena
hehe förstär att du skrev fel
Nej jag vet inte varför vi fär så tidigt här där jag går nu .. (var även där med min minsting) de andra två gångerna vsr jag på en annan klinik och då var det inskrivning där någonstands i vecka 10-12 ?!
Men jag tycker det gör det lite mer "på rikrigt" när man får gå och träffa BM tidigare
Min 2 åring och 5 månaders har verkligen ett speciellt band mellan varandra de kan bara titta på varandra så skrattar dem. Eller om 2 åringen lägger sig på samma kudde som minstingen så rullar minstingen mot honom och bprrar in sig och njuter:) det är så fint att se <3
Så det ska bli kul och se sedan hur denna lille parvlen kommer bli och deras band <3
3 barn under 3 år eller 2 åringen hinner precis bli 3
Oj oj :))