Vi som planerar äggdonation 2019
Sedan finns det för oss en stark risk att vi också behöver dubbeldonation och då är det skönt att redan vara inkopplat till kliniken i Finland.
www.etc.se/nyheter/oro-och-upprordhet-pa-karolinska-efter-storvarslet
precis. Jag tror faktiskt inte att det påverkar Reproduktionskliniken.
Måste vända mig till er experter: jag ruva och glömde ta tabletterna med Progynon och Lutinus mitt på dagen. Så jäkla klantigt! Vet ni hur mycket det kan påverka utfallet? Jag tar tre gånger om dagen.
Precis hemkommen med två överförda blastocyster. Fem tinades och de tre som ?blev över? skulle odlas en dag till och sedan frysas igen. Fick idag veta att inga klarat odlingen. Nu har jag panik över att de två jag fått överförda också var kassa och att resan till Finland varit förgäves. Igen. Har någon varit med om liknande?
Jag lyckades få vårdcentralen att göra proverna, ska dit imorgon och ta dom tänkte jag. Jag är rätt förkyld, snuvig och har rethosta. Tror ni det kan påverka proverna?
Det var alltså:
Lupus anticoagulant
Cardiolipin antibodies
Homocysteine
Blodproven var normala! Kunde göra dom på vårdcentralen, så himla gulliga var dom <3 De hade aldrig tagit den här typen av blodprov, så de tyckte det var riktigt spännande, hela provtagningsavdelningen var involverade och önskade mig lycka till :D
Har även varit på nytt VUL, slemhinnan var lite tunn (6,3), men planerad insättning 22/11.
Har pussat den 6 november med bebis nr 2. Helt otroligt att vi kämpade i 9 år för att få vår son och sen bara funkar det på första försöket med syskon. Om jag är orolig? Hela tiden.
TAck för svar på rabattkod. Upptäckte dock när jag skulle boka FBC+B-celler att man inte fick ta den i Linköping på Werlabs. hittade då Medisera där man kunde ta det provet (samma adress) med rabattkod "feelgoddhavefun" som också gav 10 %.