Vi som planerar äggdonation 2019
Nasonex kan du köpa receptfritt på Apoteket, du behöver inget recept av VC för att få köpa det.
Nasonex kan du köpa receptfritt på Apoteket, du behöver inget recept av VC för att få köpa det.
Håller med mycket som händer i tråden!
Jag börjar precis känna att jag inte kan knäppa mina byxor längre, vecka 19+2 idag. Väldigt jobbigt när man sitter, har precis köpt en större bh, annars har det inte hänt så mycket. Syns typ inget än med kläder på.
Så då har vi fått svaret på blodprovet och det visade 232.
Jag tycker det känns lite lågt men kliniken var nöjda
Oj! Va skönt å höra jag trodde nig att det vanligaste var typ över 500. Detta var 20 dagar efter insättning med en 6 dagars blasto.
Vilken vecka är du i nu?? Du har barn sen innan va?? Kanske räcker med en nu i sånt fall
Läkaren i Riga ville inte sätta in 2 på mig pågrund av gamla ärr på livmodern så han ville inte den skulle belastas med en tvillinggraviditet.
Jaha.. kliniken vill att vi väntar med ultraljud till första veckan i oktober. Känns långt dit
Ska fortsätta med alla mediciner i samma doser fram till dess. Hatar verkligen prednisilon
Tycker redan jag e svullen i ansiktet och det är typ bad 2,5 vecka sen jag börja.
På gång:
AnnaLA FET september
UndrandeSökare FET oktober
Missne FET oktober
Sjuttiosjuan FET oktober
Lilla Gs mamma
Ruvar:
Pipperoni FET 4/9
CrookedTail testdag 27/9
Gravid:
JayCee, BF 15/4 2020 (hoppas hoppas!)
Maran73, BF (ta i trä) 2 mars 2020
Solros80, gravid med tvillingar
Frazze BF 16 Dec (om allt går som det ska)
Dosan74: Gravid med en liten tjej
Havet75, (flicka) planerat snitt 9/10
SuzieZ
Peewee44 BF 28/1 2020 pojke
Lilly2013
Barnet fött:
Kolabönan73, pojke född 190310
Bell13, flicka född 190822
Usch enligt gravid appen så e jag redan i vecka 6.
Ultraljud om 1 1/2 vecka, känns som en evighet. Inte ett symtom på att vara gravid. E extremt kissnödig om nätterna men det var jag redan innan insättning, började när jag började med progesteronet. Tycker väl att jag borde känna nått.
Jobbigt detta å e helt störd efter alla missfall.
Hej alla!
Här kommer en uppdatering från mig. Det har gått bra hittills. PRP gjorde susen för slemhinnan och jag är gravid. Vågar knappt tro det och har svårt att glädja mig. Det känns som ett litet, första steg på en lång resa där så mycket kan gå fel. Efter tre missfall är det lätt att vänta missfall istället för att vänta barn. Men, det är bara att hålla alla tummar och ta en dag i taget.
Jag plussade redan på RD7 med vanligt kisstest. Tog hcg RD8 och det var 144. Nytt hcg RD12 som visade 896, så till skillnad från förra graviditeten verkar det starta stabilt (sist hade jag hcg 34 på RD9, som inte dubblerade lika snabbt som det skulle till andra mätningen). Dock har jag på tok för höga lymfocyter, vilket tyder på att immunförsvaret är upprört. Jag tog ett intralipiddropp igår och har fått höja kortisondosen. Nya prover på torsdag.
Så, du kan försiktigt flytta över mig till gravidgruppen med BF maj 2020, Undrande Sökare.
Usch jag har faktiskt lite magkatarr redan men har det ibland annars oxå så har inte reflekterat över att det skulle hänga ihop. Hoppas inte. Skönt att du mår bra nu
Skönt att höra... Jag tänker också att kortisonet säkert tar bort en del av symptomen. Tröttheten bland annat.