Vi som planerar äggdonation 2019
Jag fortsätter följa tråden och allas längtan, hopp och ibland förtvivlan. Idag RUL (18+6) och allt såg bra ut, en livlig liten tjej. Vi gjorde ÄD (pga min ålder) i Riga, ett försök med två tredagars embryo av god kvalité, tjock slemhinna och jag blev gravid och väntar nu ett barn. Läkaren i Riga gav oss höga odds på två (vilket han kanske inte tyckte var så lämpligt med tanke på tre tidigare snitt, men jag lyssnade på min svensk läkare) men min kropp verkar bara klara av ett barn, då jag även på naturlig väg tidigare i livet väntade två fram till v.10. Allas våra resor ser så olika ut och jag håller tummarna för alla er kämpar där ute. Jag går runt och är tacksam över denna möjlighet fanns så min och min sambos dröm kan bli verklighet i november. Trevlig midsommar!
Du sa att du hade gjort 3 tidigare snitt, har du 3 barn sen tidigare som alla fötts med kejsarsnitt ?
Och Dr Lakutin ville avråda dig från att sätta in 2st 3dagars embryon? Men din svenska läkare tyckte det var ok att sätta in 2?