Lilly2013 skrev 2019-11-17 12:03:41 följande:
Hysteroskopin i onsdags visade inga avvikelser. Gjorde sjukt ont att göra den I vaket tillstånd. Jag har gjort detta en gång innan och vet att det var förfärligt men hade nog ändå förträngt lite.
På torsdag ska vi ha telefonmöte med läkaren inför nästa omgång.
Har ni något tips på vad jag ska kolla upp??
Har börjar fundera på och st Petersburg. Seminarium i Göteborg i december. Känner mig stressad av att det inte blir något. Tänker att Olga absolut inte vill betala tillbaka babygarantin och därför gör allting sin makt. Undrar om hon är lika aktiv med de som inte väljer garantin? Stor skillnad på priset ju.
Har 6 st kvar i frysen hos Ava. Men tror de som var bäst i kvalitet är använda nu. Jag frågade om detta och Veronica sa att de inte fryser dåliga embryon. De har fryst dessa 2 och 2 fast att jag enligt dom endast får sätta in ett i taget. Men de säger att när de tinar och båda ser bra ut så fryser de om det som inte används igen.. någon som varit med om detta??
Ha en skön söndag
Usch för att vara vaken under hyston. Jag har varit sövd på alla mina.
Vad har du haft för mediciner förra gången? Tycker som dom andra att du ska använda upp dom du har i frysen innan du går vidare, dock kan du ju gå på seminariet och höra vad st Petersburg säger, se till att skicka eller ta med ultraljudsbilder om du har. Vi var ju först på ivf Riga och satte in två varje gång. Även i Aten satte vi in två utom sista försöket. I St Petersburg har vi bara satt in ett på våra försök. Är gravid i vecka 29+5.