Lilly2013 skrev 2019-09-30 12:52:34 följande:
Ok. På maskinen stod det 6+1 som mest han mätte om och det blev 6+0. Jag kollade aldrig måttet..tyvärr och han sa aldrig måttet, frågade min man efteråt om han kollade mm och han trodde 3 nånting men jag tycker det låter väldigt litet.. sen hittade jag en tabell som visade 6+0 3 mm och 6+2 4 mm så det skulle ju ändå kunna stämma. Den växer ju nästan 1 mm per dag nu så den borde ju varit 7-8 mm om tabellen jag hittade stämmer. Ditt lilla knyte var ju alldeles perfekt för sin ålder då ju
Så skönt att äntligen kommit så långt.. Ni har ju oxå haft en väldigt lång resa..
Hade bestämt att 45 år var min gräns men det fyller jag alldeles strax och det hade varit skönt att inte behöva starta om fler gånger.. har 6 kvar i frysen så tänker att nått av de borde kunna bli ett barn men som sagt tiden går.
Vi hade också satt upp massa gränser, dom flyttades vart efter vi misslyckades. Som sagt det var på 11:e och sista försöket vi lyckades. Ville bara få det överstökat så att vi kunde gå vidare som en familj utan barn. Nu ville det lilla embryot annorlunda.
om allt går som det ska i fortsättningen så blir vi tre i slutet på januari.
Ge bara inte upp! Kämpa på alla.