Lilly2013 skrev 2019-05-12 08:43:58 följande:
Märkligt..
har ätit ungefär samma mediciner vid både ivf ok ÄD alla gånger med små variationer.
Brukar känna mig svullen, öm i brösten, lite trött och allmänt off men jag har ändå mått bra men känt att det känns annorlunda i kroppen.
Denna gången ingenting, kände absolut ingenting av nedregleringssprutan och nu känner jag ingenting av progesteron och östrogenet. Brösten e helt små och tomma liksom och jag har till o med gått ner i vikt. Ändå äter jag ju kortison med. Extremt märkligt.
Känner mig helt ogravid, vilket e skönt men också väldigt skrämmande.
När jag varit spontant gravid så tycker jag mig ha känt det väldigt tidigt. En underlig känsla i kroppen som man inte riktigt vet vad de e men som man sen kopplat ihop med de positiva graviditetstestet.
Åh jag vet precis hur du känner det! Varje graviditet så har jag känt i magen direkt frå bara någon vecka att där är något annorlunda. Sen växtvärk etc! Men denna gången, nada! Går in i v.10 imorgon! Men brösten däremot känner jag ju av! Jösses vilka meloner
Hahaha! En som jag känner som gjorde ÄD kände inget alls i varken mage el bröst förrän v.12, alltså INGENTING! Hon fick ju plus och visste, men det blev många vul för att se att något verkligen fanns där. Jag hoppas att denna lilla krabat ska visa att den finns där och lever och mår bra snart!
Jag hoppas att du får ett fint plus på testdagen nu!