Vi som planerar äggdonation 2019
Det var lång väntetid! Gjorde mina tester på werlabs. Smidigt och snabbt! Kommer säkert gå bra:)
Det var lång väntetid! Gjorde mina tester på werlabs. Smidigt och snabbt! Kommer säkert gå bra:)
Känns som att graviditetssymptomen håller på att försvinna. Mina ömma bröst är nästan helt oömma igen. Så, bara att stålsätta sig mot svaret imorgon då.
Tänk på att symptomen kan gå fram och tillbaka i början håller med om att det var otroligt lång väntetid.
Men herregud så klantigt.
Köpte ett dubbelpack clear blue digital och testade direkt jag kom hem. Fick 1-2 i måndags idag fick jag 2-3, så något har ju hänt i alla fall
De slarvade inte bort själva blodprovet utan hon ändrade inte datumet i remissen i datorn, så drt framgick som att det var måndagens test igen. Men skit samma! Hoppas på svar idag! Någon skrev att om man får 2-3 på cb Digital nu så har man ett hcg på 200 i alla fall. Då hoppas jag att det stämmer
Det stämmer att det mäter från 200 på 2-3 v och 2000 om jag inte minns fel på 3+.
Jävlar vad bra hur många förde de åter?
Grattis! Så fin ökning, nu är det bara att ta det lugnt och bara långsamma promenad fram till vecka 12. ;) <3
Men Åhh Grattis!! : ) så underbart.