Vi som planerar äggdonation 2019
Åh nej!! Jag insåg just att jag gjort fel i medicineringen. Jag ska ju ta Progynon 3 tbl/dag, jag har i 5 dagar bara tagit 1 tbl/dag. Känner mig så jäkla dum!!! Är det kört nu?? :(
Åh nej!! Jag insåg just att jag gjort fel i medicineringen. Jag ska ju ta Progynon 3 tbl/dag, jag har i 5 dagar bara tagit 1 tbl/dag. Känner mig så jäkla dum!!! Är det kört nu?? :(
Hade aldrig någonsin låtit någon ta mina ägg för att ge till någon annan. Det hade varit som att ge bort mina framtida chanser till fler barn, kunde likväl ha gett bort mitt födda barn då!
Det är ju mina gener, och mina ägg!
Nej, sånt där får folk lösa på annat sätt.
Vart hittade du det inlägget?
Håller med dig, tur att inte alla är såna!
Åh så dum man är! Jag har ju vart täppt i näsan ett tag och har försökt använda koksaltlösning, men när det inte gått så har jag tagit sonens nasoferm. Vem tänker på att en nässpray för barn under 10 ska kunna vara farlig? Idag googlar jag och ser att den inte alls är bra HJÄLP! tänk om jag skadat mitt lilla knyte i magen? Hur kunde jag vara så dum? Får inhandla neseril idag och imprgon ringa vårdcentralen och se vad de kan ge mig för nåt. Inte nog med täppt näsa liksom, nu har jag ju gått och blivit förkyld på riktigt och supermegatäppt!
Sista inbokade VUL idag innan vi åker. Är livrädd att slemhinnan inte ska vara tillräckligt tjock, speciellt med mitt piller-misstag förra veckan. Jag har haft massa flytningar hela veckan, vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Jag är ju nedreglerad? :/
Spännande! Önskar er lycka till :)Vad kul med en perfekt 6-dagars! Skönt att slippa symtom med. Håller tummarna för att blodprovet är positivt!
Håller med, nu är det mycket spännande på gång i tråden!! Stort lycka till allihopa!
Jag har idag pillat in den allra sista progesteron-vaggisen EVER, sååååå skönt! Vecka 15 nu och allt tycks rulla på som det ska. Finns iaf inga tecken på motsatsen.. Bh:ar och byxor är redan på tok för trånga, så nu sitter jag på kontoret och myser i graviditetsbyxorna.
Ja, det känns bra..... men nu börjar ju alla gamla missfall härja i huvudet igen.. försöker tänka att det e annorlunda nu med unga friska starka istället för mina gamla tradiga. Tror jag får svaret i morgon.
Fick gå tillbaka lite i tråden här nu å uppdatera och ser att du verkligen kommit en bit på vägen så stort grattis
Oh va skönt för dig att kunna gå med vanliga byxor ända in i vecka 19!! Jag fick börja med mamma byxor lite tidigare än så. Har dock lagt på mig några kilon och det gör väl också sitt. Sen är det säkert lite skillnad på 1 eller 2 bebisar. Mår du bra för övrigt i graviditeten?
Så då har vi fått svaret på blodprovet och det visade 232.
Jag tycker det känns lite lågt men kliniken var nöjda
Det känns ju lugnande.. Jag hade nog helt fel referenser
Det var dag 10 med 6 dagars.