Dosan74 skrev 2019-03-20 13:39:36 följande:
Vi bodde på hotell Monica och jag tyckte det var perfekt. Vi åkte hem på kvällen efter insättning och fick sen checkout gratis. Bra frukost, nära kliniken och i ett ?bra? område. Jag brukar vara kräsen på sängarna men tyckte inte de vi var hårda. Frukost på rummet ingick om man ville. Åt på en mysig och god restaurang 10 minuters gångväg mot stan två gånger som hette Casta Nostra. Håller tummarna att allt ska gå bra för dig. Vi väntar med spänning på vårt första ultraljud 2:a april.
Tack för recensionen! Jag tror att det blir det hotellet faktiskt. So what om sängarna är lite hårda i så fall? 2-3 nätter är väl inget. Vad kostade det per natt ca? Bra frukost är viktigt! Hur va kaffet?
Vi vill hitta den där gamla restaurangen som låg i källaren på ett hus och såg ut nästan som en grotta. En typ medeltidsrestaurang! Sen har vi lite andra pärlor vi vill besöka igen. Ska vara mellan 5-10 grader när vi är där, så inte helt freezing i alla fall.
Mitt vul flyttat från 07.40 imorgon till 16.00 suck! Men kliniken informerade att de ska kolla mailen efter 17.00 hos dem. Shit om inte slemhinnan är tjock el en follicle är lagom stor! Vad gör jag då? Så orolig!
Lycka till på första ultraljudet! Är det Kub då eller?