Försöker bli gravid med 1a barnet
Okej skönt det är lite bättre !! Här känns det också som att mensen kan komma vilken sekund som helst, men det är ju 5 dagar kvar. Förstår mig inte på min kropp just nu men men.
Hoppas du får en härlig kväll !!
Okej skönt det är lite bättre !! Här känns det också som att mensen kan komma vilken sekund som helst, men det är ju 5 dagar kvar. Förstår mig inte på min kropp just nu men men.
Hoppas du får en härlig kväll !!
Tydligen kom mitt svar inte fram.
Mina äggstockar har bråkat och jag fick sitta med uppknäppa byxor på jobbet.
Har köpt ett testa-tidigt test för det känns som om det är lättare att ta ett negativt test, än all ångest inför toabesök och mens.
Men nu har jag sjuk ångest då vi mös och jag fick orgasm. Läst så olika om detta kan orsaka missfall eller inte. Vore ju typiskt om det nu mot all förmodan var en bebis där inne.
Hoppas du har haft en bra söndag !!
Jag hoppas din mens håller sig långt borta och att det inte är mensvärk du känner !!
Gah känner mig bara så dum som inte tänkte till före, även om de flesta läkarsidor osv skriver att det inte kan leda till missfall. Vill bara lägga mig ner och gråta, och så ska det inte behöva vara efter mys, men jag oroar mig så himla mycket att jag ska göra något fel som leder till att det inte går. Böjde mig ner på jobbet i går och då gjorde det ont. Vågar snart inte göra någonting alls.
Samtidigt har jag vänner som inte vetat att de har varit gravida och som gjort alla "fel" i världen och ändå fått perfekta bebisar.
Nåja nu har jag skrivit ur mig lite skit, tack för ditt stöd.
Stor kram !!
Tack! :)
Hur är det med dig?
Kram
Ja, håller dem med dig!
Jag plussade just.....på två tester.
Men känns som om mensen är på väg vilken sekund som helst. Mensvärk och den där känslan som är så välbekant.
Vet inte om jag vågar tro på att jag är gravid, BIM i morgon så kanske dyker mensen upp ändå.