Försöker bli gravid med 1a barnet
Fick just ett ultraljudsklipp upp i ansiktet via messenger från min 3:e vän, den 3dje gravida i det kompisgänget jag har och det gör så jäkla ont i hjärtat. Jag skäms verkligen över mina känslor för att jag inte längre kan känna någon glädje då det är allt jag drömmer om själv. Det känns som att jag håller på att tappa bort mig själv i allt dethär. Det känns som att jag håller på att isolera mig totalt från allt och alla för att undvika att det ska lysa igenom hur trasig jag känner mig i själen... Är det någon som känner igen sig? Vad gör ni för att inte gå under i denna längtan? Ursäkta för världens deppigaste inlägg:/
Jag är ny här och hoppar gärna in i tråden. Jag är 35 och vi har försökt bli gravida sen i mars och inget har hänt. Jag känner i kroppen och ser på flytningar att jag borde ha ägglossning, men testerna visar inget. Är på dag 17 idag och testerna visar inget, (har en cykel på 31 dagar) så hoppas bara att jag har sen ägglossning.
Min bästa kompis berättade igår (genom att skicka bild på sitt plus) att hon var gravid (de har lyckats jättesnabbt) och jag har typ gråtit sen dess. Jag är så avundsjuk!! Jag är såklart glad för hennes skull och samtidigt har jag sorg för att vi inte lyckas. Längtansblåblomma jag förstår verkligen vad du menar och hur du känner kring att du isolerar dig. Jag vill helst bara sjukskriva mig och sova...men det hjälper väl inte.
Har Bim 25/11 men har tappat hoppet känns det som...
Underbart iallafall att få skriva av sig och läsa att jag (tyvärr) inte är ensam. ??
Kram på er