Kan inte riktigt relatera till de saker du nämner i rubriken. Okej, ett visst nöje av att "shoppa" ibland, men jag har lika kul att titta vad det finns för nytt på Ica Maxi som något annat. Kul att kika på prylar ibland helt enkelt, allra helst om man har råd att köpa något också. Senaste inköpet jag blev skitglad för var en bildoftgrejs från Yankee candles, typ 35 spänn.
Nä, mina största intressen är väl handarbete (broderi, virkning men även gillar att testa på nya pyssliga grejer), inomhusväxer och börjar bli nyfiken på groddning odlar lite skott o så, djur framförallt katter har en kise själv som är en enorm källa till glädje sällskap underhållning kärlek osv, läsa böcker är inbiten bokmal allra helst deckare blodigt ska det vara men testar gärna nya författare o genres o håller på att utvidga mina vyer även där, ser mkt på serier och film kanske inte för jag har sånt superintresse är skitdålig på fancy grejer som regissörer o liknande bryr jag mig inte om men jag är rastlös av mig så jag gillar att ha något på medan jag gör något annat, som mitt handarbete eller när jag spelar, japp jag spelar ett MMORPG..
Kan inte säga att jag har ett intresse för relationer.. Skvaller, sure. Men orkar inte med människor, har inte vänner.. Orkar knappt med min familj, men oftast min man oavsett hur jag mår för han är speciell.
Älskar att ta bilder.. Älskar att uppleva naturen, till fots cykel bil tåg...Tycker dock inte om att resa, vill inte flyga nånstans gillar inte värme eller bad osv, gillar dock att upptäcka lokalt, max några timmar bort med bilen.. gillar att uppleva grejer, går gärna på events, musik eller föredrag i liten skala... tycker ju inte om människor och stora folksamlingar men trotsar det om det är något väldigt intressant. tycker om att gå på marknader både på sommar o till jul, titta på och gärna köpa lokalt hantverk, känna stämningen.. Älskar jul men har inte så mkt ork som jag hade önskat att pynta o göra fint hemma..
Är totalt ointresserad av inredning.. Använder endast mascara och har haft samma märke i 10 år eller mer så ja, känner inte att jag är en "typisk" tjej och har aldrig varit... Har även spelar 2 olika instrument både privat och i ensemble/orkester i över 10 år..
Tycker om att ha musik på, särskilt på morgonen för att komma igång. Just nu har jag en country playlist som körs stenhårt, oftast vaknar jag med en melodi i skallen redan och jag tycker om att hitta just den låten att starta dagen med. Sjunger gärna med när jag är glad och får feeling, men sjunger väldigt dåligt!
Hur roliga intressen har killar i allmänhet då? Hah