Gravid med Letrozol
Nej det minns jag :) hoppas vi får ett plus :DVad blev resultatet? :)
Nej det minns jag :) hoppas vi får ett plus :DVad blev resultatet? :)
Är på CD18 idag och har haft ?mensvärk? likande smärta. Tog äl-test som visade så här. Kan det vara äl på gång? För detta är väl neg äl test?
Jaa äl kan vara på gång!!! När jag har sådär brukar de bli positivt kanske 5 timmar senare.
[img=
Här verkar mensen va på ingång :( ovitrelle +11. Fick förra cykeln rosa på pappret vid toabesök 3 dagar innan mensen drog igång, verkar bli samma denna gång :( så ledsamt..
Lycka till ni andra
Förlåt jag bombar er men måste bara veta. Räknas detta som positivt ?
Tack tjejer <3
Oliwia det ser verkligen ut som äl är på G :D hur har testen sett ut idag?
Är det någon utav er som tempar? Funkar de när man äter Letrozol samt tar ovitrelle? Funderar på att börja bara för att se exakt när äl skett efter sprutan :)
Hej tjejer!
Jag ger upp nu! Negativt äl + 11 och mensvärk redan bim -3/4 :( hatar detta!!
Tråkigt vet att det känns hopplöst för stunden men det är bara att fortsätta kämpa och hålla hoppet uppe !
Tråkigt vet att det känns hopplöst för stunden men det är bara att fortsätta kämpa och hålla hoppet uppe !
Imorgon påbörjar jag en ny vända med Letrozol 1tab i 5 dagar..och den 17e blir det VUL
Usch.. efter tre veckor hemma med barn (4 och 5 år) så har min man ändrat sig efter 1,5 är av försökande.. känns skit men samtidigt tror jag att han inte ger upp så lätt utan det är barnen som gått både mig och honom på nerverna med bråk, skrik och hyperaktivitet kring jul. Fick iaf ligga igår på äl (eller om äl är idag) så helt utanför banan verkar han ju inte.. men det känns tungt alltså..