• becca90

Gravid med Letrozol

Enmsik skrev 2019-04-06 08:30:59 följande:

Tog test imorse, fortfarande streck men väldigt svagt, nu ser knappt min sambo det så verkar som ovitrellen snart är ute i alla fall i urinen. Mina bröst har även slutat ömma vilket oroar mig, men det är väl bara ovitrellen som spökat. Trodde dock det skulle hålla i sig till bim. Hoppas nu det kommer tillbaka innan bim som det gjorde senast jag var gravid.. någon som haft så? :)

Åh hoppas!! Nu får det börja bli starkare igen hihi. Tyckte också jag såg ett streck men det va rfsu så det är nog spök.

Kan ej svara på det där med ont i brösten.. hade jämt det förut men med letro hade jag inte det. Det enda som skulle med ovitrelle då kroppen är gravid var att min tapp va så låg att den bara ca nån centimeter från att trilla ut haha.
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-04-07 20:43:13 följande:

Super suuuuuper svagt streck idag på kvällen. Så det är i alla fall ute senast dag 10 efter ovitrelle som det ska. Men nu får det stegra om det vill. Gör mig inget. Har Haft väldigt svagt molande känsla lite från och till både på höger och vänster sida men även lite på mitten. 8 dagar kvar till bim. :)

Spännande!!!! :D hade två svagt positiva igår men negativt idah :(
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-04-08 14:09:09 följande:

Åh... kan urinen varit lite mer utspädd idag? Kan ju räcka med lite bara för att det ska ändras om det är tidigt. När hade du bim nu igen??

Har bim på torsdag :) har beställt nya test !
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-04-08 14:57:21 följande:

Ja okej, men dåså. Då kan det ju bara vara en sån enkel sak som att det är lite mer utspätt idag. Hur är det med ovitrelle då? Tog du den sprutan så in den ju sitta kvar.

Ja man får hoppas det.. Nej denna månad hade jag varken letrozol eller ovitrelle
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-04-08 17:47:47 följande:

Ne okej då kan man inte skylla på den heller. Får se då hur det ser ut när du får de nya testen. Håller tummarna!! <3

Nej men precis, var väl dumma rfsu som vanligt.. tack detsamma <3
  • becca90

Nu kan man följa vår ivf resa på Youtube. Min kanal heter IVF - MIRAKLET :) följ gärna!!!

• becca90
    Enmsik skrev 2019-04-12 10:18:57 följande:

Idag fick jag bekräftat med apotekets egna och ser mig som gravid. :D

Men åhhh, STORT grattis <3
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-04-14 10:00:51 följande:

Åh tack!! Fick även gravid 1-2 på digitalt imorse så nu är det på riktigt igen. :D

Härligt!! Själv är det sprutdag 4 ikväll :)
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-04-14 14:04:21 följande:

Äggplock menade jag ju...;)

Jaa precis!! Just nu beräknat äggplock 22a men kan ändras efter vul på onsdag :)
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-08-06 08:24:52 följande:

Igår fick jag positivt på graviditetskollen på bim-4 (äl+10) och idag på digitalt! Hoppas att denna vill stanna nu...

Grattis!!!:)
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-09-16 10:12:18 följande:

Hur går det för er? Var i cyklarna befinner ni er? :)

Jag är i vecka 9+3 idag och i. 8+6 fick vi se den lille där inne sprattla. Väntar ni in kub som är i mitten av oktober. Så nervös och känns så himla långt dit så får se om jag bokar ett privat ultraljud i vecka 12 bara för att lugna mig.

Skönt att du sett hjärtat <3 Jag är i vecka 23+0 :)
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-09-18 14:27:37 följande:

Åh vad långt fram du är! Vad fort det går! :D

Jaaa det går så sjukt snabbt framåt!! :D
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-11-24 16:35:06 följande:

I fredags fick jag in i vecka 20 (19+0) och var även på RUL. Allt såg bra ut med den lilla i magen och vi fick veta att vi väntar på en liten tjej. Nu hoppas jag även att resten av graviditeten går bra. Snart halvvägs :)

Stort lycka till till er andra! <3

Åh grattis!! Vi går in i vecka 35 om 3 dagar, det börjar verkligen närma sig!!
Svar på tråden Gravid med Letrozol