Enmsik skrev 2019-04-10 22:21:45 följande:
Haha ja.. min sambo med, han försöker stoppa mig ibland om jag är påväg till skåpet där testen är... fick börja köpa billiga på tradera.. blir ruinerad annars.
Ja men väldigt svaga. Är ju på ovitrelle+10 idag så sprutan KAN ju fortfarande spöka. Dock Fick jag lite tydligare på eftermiddagen än imorse och sen nu på kvällen samma som i eftermiddags så tyckte ändå att det ökat sen imorse men ska testa imorgon igen och se. Vet ju inte om dessa test reagerar på lh. För då blir de ju starkare på eftermiddagen då jag har högre lh då och har lite lh under hela cykeln.. får se imorgon helt enkelt. Laddar upp bild så du får se.
De två översta är samma test men är bild på det nytaget och torkat. det längst ner är får graviditetskollen (vilket jag längre inte litar på men hade några test kvar så jag kollade med ett av dem också). Får se om strecken ens syns när jag laddar upp dem.. :) bim-5 också.
Ja men jag ser! Läst så mycket om otrivelle nu och hur lång tid det tar för att den ska va ute. Vissa 2 dagar och andra 10 dagar. Sååå svårt! Dock varnade jag min make om att jag måste testa på äl+9 för att se om det är neg ;) och sen fortsätta! Nä det är skitdyrt med tester! Äl och grav kan ju ruinera en totalt! Jag brukar köra testlagret men med mycket vab och magsjuka för alla denna månad så ska jag vänta till den 19:e då jag får vårdbidrag så ska jag lägga en order. Försöker ibte testa innan dess! Förra månaden testade jag på äl+3! Helt sjukt ju? Man kan omöjligt se då men begäret tog över helt.. man blir ju vansinnig! Tur man börjat plugga och har tankarna på annat för detta blir man ju galen av :D
Håller tummarna för morgondagen och hoppas på starkare test!!