Gravid med Letrozol
Nidblödning och en huggande smärta samt fastställde på vul :)
Hur vet man att ägget fäster ? Menar du att du fick en nidblödnimg ?
Nidblödning och en huggande smärta samt fastställde på vul :)
Hur vet man att ägget fäster ? Menar du att du fick en nidblödnimg ?
Någon som ser? 1 oredigerad och dom två andra är svartvit resp intverterat äl+7 bara så sjukt tidigt. Misstänker att ägget färste för 4 dagar sedan då jag fick nidblödning. Men det har ju hänt många gånger, 8 st, och får jämt missfall så jag är inte direkt positiv. Men ser någon någonting?
Alltså dessa tre test är från idag äl+9.. hur fasen kan tre test bli så fel och knepiga? Är det någon som märkt något med testlagret nu på senaste? Testen blir ju antingen för tjocka streck eller kladdiga eller som det sista snett? Vet inte vad jag ska tro
Äl+11... någon ser ser nåt?
Tog ett till nu när jag kom hem på EM.. någon som ser?
Någon som har koll på om älflyt kan komma 5-7 dagar innan äl elöer har jag äl nu? Ingen smärta som jag brukar ha men älflyt som jag INTE brukar ha. Märkligt!
Jag kan få det ibland några dagar innan äl.. minns inte hur många dagar men kanske 4-5.. Har då varit nojjig att äl ska hinna ske innan vul men sen på vul har det visat sig att blåsan inte är redo och äl ska ske inom några dagar
Haha ja mys för fullt det lär inte skada :D
Någon som fått mindre ont ev ingen smärta alls av Letrozol vid äl? Jag brukar ha så ont att jag spyr och nu har jag äl men känner absolut ingenting! Blir så fundersam..
Inget svar på om älvärk kan utebli när man äter Letrozol så jag frågar om ni känt av pms mer? Jag har aldrig haft pms men nu jäklar är jag inte rolig..! Plus extrem trötthet och onda bröst. Känner mig arg, ledsen, irriterad och allmänt elak. Inte alls kul!