Inlägg från: Anonym (hela tiden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hela tiden)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

Haahah frunchbrunch var ett nytt ord som jag inte hört innan. Nä snart äta middag iallafall.

Haha nope den har jag inte sett.

Ja, men hellst lyssnar jag på en ljudbok eller bara vilar om nätterna. Dock ingen sömn så blir ju inte direkt utvilad. Snarare ännu tröttare eftersom jag bara tänker då.

Haha ja mer tid till att tänka...

Usch, skulle både behöva och vilja ha ett lov nu att bara vila ut på. Är typ död av trötthet. Vet knappt om jag är levande...

Woho, över 500 inlägg!

• Anonym (hela tiden)

Jag tror det. Men kommer ändå ha rätt mycket att plugga inför... iallafall tror jag att det borde va lov. Eller om vi hade typ näst nästa vecka...

Ska iallafall bli skönt. Men jag skulle vilja ha det nu. Fast ska försöka få gjort så mycket jag bara kan så jag kan känna mig nöjd med det jag gjort innan lovet och typ kunna bara vila på lovet sedan :)

Skönt! Gillar också att måla naglarna så de är fina. Ska fixa det på lovet :D om det bara är 1v kvar till lov, varför inte ha studiedag på fredagen? Hihi... nä. Det blir nog ingen studiedag. Aja, är mest glad att jag överlevt veckan som varit. Utan att bryta ihop allt för många gånger. Blev tre gånger tror jag. Får ändå va rätt okej för en vecka :)

Haha ja men det är alltid skönt att känna sig fin. Jag borde lägga mer tid på att måla naglarna. Lägger bokstavligen noll tid på det. Har inte målat naglarna på över 1 år... eller ja, ibland om det varit någon spricka i har jag fixat det så som man kan fixa det med nagellack. Men annars - nej. Ingenting på över 1 år. Ska verkligen försöka orka fixa det på lovet.

Kramiz

• Anonym (hela tiden)

Yes, girl power!

Åh, vad mysigt det låter!! Hoppas ni får det bra!

Ja, kör mobil paus om du känner för't. Kanske ska ta FL paus snart. Känner att det blir lite mycket i perioder...

Kram

• Anonym (hela tiden)

Tror nog FL hatar mig... det kommer ingen siffra på globen när något är skrivet i denna tråden... eller ibland fungerar det. Men ibland inte. Jätteirriterande!

• Anonym (hela tiden)

Varning för lite klagomål och annat strung av mig nu...

Känner bara för ingenting och ingenting blir gjort. Ingen är nöjd. Inte ens jag själv och jag vet inte vad... känner bara att jag inte alls mår bra nu. Har jättemycket ångest, just precis nu. Tänker för ena sekunden att jag ska göra det där (något jag inte kommer på nu) och sekunden senare kommer jag på att jag behöver göra det där andra, för att sekunden senare komma på att jag behöver göra det tredje. Radar upp det i en prioriteringslista i mitt huvud. Och sedan, 10 sekunder senare så har jag glömt vad jag nyss tänkt på.

Dags för utskällningssamtal idag oxå. Känner bara att jag orkar inte, liksom... varför behöver hon vara så arg på mig..? Det finns eg ingen anledning för det, jag är liksom ändå i top 3 av oss med bäst betyg i klassen (vi elever har själva jämfört våra meritvärden) trots att jag har ett ämne mindre än alla som läser moderna språk. Mrn hon är ju aaaaldrig nöjd med mig. Klagar verkligen aaaaalltid på mig osv.

Är bara så besviket ledsen för allt detta och känner bara att varför jag? Plus att vi har tre miljoner pågående grupparbeten men allt går ju åt helvete. Liksom, jag hade skolaktivotet i torsdags o fredags. Så även en annan gruppkompis. Den tredje hade inte och hade 4h av det ämnet. Inget annat planerat ivägen. Men har inte ens läst frågorna vi ska besvara och det är ju så många frågor, så det är klart man inte hinner det på 4 timmar... för det är ju heeeela 4 frågor (nu var jag ironisk till tusen, om någon inte förstog det). Åh, är bara så arg. Dessutom så har jag ju alla andra grupparbeten och det är alltid jag som visar handlingskraft, driver allt frammåt och ska driva på alla grupparbeten utan speciellt engagemang från de andra. Är bara då himla trött på detta och förstår bara inte hur jävla svårt det ska vara... liksom, dessa personer satsar samma betyg som mig så de borde ju ha engagemang!! (Jag satsar liksom A och B i ALLT, vilket även mina gruppkompisar gör)

Dessutom är det jättemycket hemma eftersom ja, allt i livet är enbart kaos. Känner bara att jag inte vill göra något och bara vill sova. Fastän jag inte ens kan sova. Är jätteledsen och vill enbart gråta. Vet inte varför, men nej. Känner mig bara så besviken på mänskligheten. Typ. Finner knapöt något hopp om mänsklogheten, men att läsa här får mig att se liiite hopp om mänskligheten iallafall.

Dessutom bråkat med mina föräldrar igen... känns så dåligt och förstår inte varför vi alltid lyckas bråka om så mycket. Det är inte "vanliga" familjebråk heller. Inte likt tonnårsbråk heller. Säkert inte ens bråk enligt andra. Bara jag som förmodligen är konflikträdd... öh. Är så trött på mig själv.

Nä, nu får jag nog ha klagat klart för snart orkar ni inte läsa mer. Hehe.

Aja, hoppas ni mår bättre än mig iallafall :) och hoppas ni får sova inatt!

Kram

• Anonym (hela tiden)

Hm.. från alla andra trådar kommer det på globen även om någon enbart skrivit i tråden. Well, får kolla igenom inställningarna antar jag.

Ja, får väl börja gå in på "mina favoriter" grejen då antar jag...

Nä, varken vilat eller pluggat. Bara tänkt. Min hjärna är tröttare nu än i fredags. Usch.

Usch för sånna här dagar. Jäkla skit dag.

Har nog en tendens att svära mer när jag är sur/irriterad. Hehe... åtm säger andra omkring mig det. Får väl börja passa mitt språk bättre. Haha.

Nåväl. Nu ska jag nog försöka vila min hjärna lite. Blir nog en podd eller ljudbok på. Så har jag något att tänka på. Brukar gå runt mindre tankar i huvudet då - eftersom jag måste ta min 'koncentration' till att lyssna, eller hur jag ska förklara haha.

Kram

• Anonym (hela tiden)

Usch, detta är inte kul. Nä, kan inte sova. Har för mycket att tänka på.

Ja, hoppas det blir ett bra firande och att ni får en bra stund tillsammans!

Önskar jag kunde spara det dåliga måendet och må bra för en stund...

Kan ju inte strunta i henne eftersom hon kontaktar föräldrarna då... och de har redan kontakt med henne. O nä, har inte såå bra betyg egentligen för tillfälet. Går bara i en klass med oerhört osmarta personer, hehe. Faaast, mitt lägsta betyg är änså C så jättelåga betyg har jag ju inte... men ändå.

Har nog aldrig mått bra av skolan. Alltid, ända sen dagis, hatat det och ända sen 1an kännt mig tvungen att vara på top 24/7. Säkert pga att jag är äldst - har inga äldre syskon eller kusiner... de flesta släktingar förstår ju inte heller dagens betygssystem och hur mycket "hårdare" det är jämfört med 1-5. Eller hur man ska säga. Alltså... det var ju typ lättare att få 5 i något än att få A i något, eftersom det då var ett genomsnitt men nu ska ju allt vara på top. Eller hur man ska säga... hehe nu gör jag nog någon irriterad... I'm sorry for that!

Nej. Det är inte värt det. Men känner ju mig ändå tvungen för att jag själv har de kraven på mig själv. Eller hur jag ska förklara, miss 200% ju. Och duktiga flickan... *suckar åt mig själv*

Mhm, har inte möjlighet för det nu. Men funderar på att ta paus sen såfort jag då "kan" iallafall. Bara för att vila lite. Men känner samtidigt att "nej, fan, vad ska jag göra hemma hela dagarna?" typ. Kolla upp o är lov v44. Så nu v43 ska jag försöka få gjort så mkt som möjligt för att sen kunna viiiiila. (Min skolas system är annorlunda så vi har inte direkt ngn gräns när man inte kan jobba mer. Drf tar arbetet aldrig slut, o duktig flicka som jag är gör jag ju som min lärare säker. Jag säger emot henne men eftersom hon bara kör öber det blir det att jag sen gör som hon vill trots allt)

Ja, man har bara ett liv. Och för mig och många andra verkar det vara ett väldogt jobbigt liv... stressigt också. Usch, om man bara kunde få pausa soch slippa sig själv för ett dygn.

Kram, jepp. Märker nog när, haha :)

• Anonym (hela tiden)

Hm... vad tyst det har varit här nu några dagar.

Känner mig tvungen att skriva mågot nu.

Har iallafall haft en dålig vecka. Detta är andra natten som jag är vaken såhär sent. Slutade nyss plugga... är så trött men så överpigg. Har dessutom haft världens ångest de senaste dagarna, 3 test denna veckan. Två skulle gjorts på onsdagen men ett hann jag inte med.

En lärare försena schemat och jag hade en annan sak efter så jag kunde inte stanna. Vanligen går ju test före allt annat. Men just detta gick inte att flytta - det hade blivit tredje gången och det är ju lite jobbigt att behöva gå och boka om igen för tredje gången.

Så idag, torsdag, ska jag göra två test nu istället. Men jag är så himla inte färdig med mina förberedelser. Känner mig så oförberedd och nej, bara nej. Men hoppas verkligen det går bra. Men det går säkert inte bra... men men. Den jag gjorde i igår också, den gick jättedålig. Åtminstånde kändes det så. Och den läraren avskyr dessutom mig.

Allt hela denna veckan har enbart gått fel...

Well, nu har jag klagat klart för denna gång. Hehe, Hoppas alla har det bra!

• Anonym (hela tiden)
    TrueLove12 skrev 2018-10-27 10:21:57 följande:

Ja de är väldigt tråkigt faktiskt.

Förstår de verkligen är nästan samma här man orkar inte och vill inte prata med alla jämnt och man vågar inte prata om de heller då många går inte att lita på heller.

Den är bra håller koll på allting så slipper ja tänka på allting själv och kan lägga in humör m.m

Jaha de är inget kul förstås jag va med när mitt ex blev biten i ansiktet av sin hund dock hade vi hund i hemmet när de skedde så ja lyckades inte bli rädd iaf.

Ville eg vänta med hund då våran gamla blev sjuk och var tvungen att avlivas pga cancer men min man ville inte vänta tyvärr.

Förstår det är inget kul heller undra vad andra tror och tänker om en ibland

Oj.. hoppas det gick bra för ditt ex när han blev biten av hunden. Är nog rädd för de flesta djur.. lite trist men det har bara blivit så.

Usch :/ livet är orättvist. Förstår om du ville vänta lite, är ju en hel del jobb med hund också. Men de verkar vara mysiga, fast hoppiga och spralliga verkar de ju vara bra på att vara när de är valpar :)

Nej, inte kul och att heller inte kunna rå för alla tankar som bara flyger genom huvudet och kommer tillbaka gång på gång på gång..
Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?