Usch, detta är inte kul. Nä, kan inte sova. Har för mycket att tänka på.
Ja, hoppas det blir ett bra firande och att ni får en bra stund tillsammans!
Önskar jag kunde spara det dåliga måendet och må bra för en stund...
Kan ju inte strunta i henne eftersom hon kontaktar föräldrarna då... och de har redan kontakt med henne. O nä, har inte såå bra betyg egentligen för tillfälet. Går bara i en klass med oerhört osmarta personer, hehe. Faaast, mitt lägsta betyg är änså C så jättelåga betyg har jag ju inte... men ändå.
Har nog aldrig mått bra av skolan. Alltid, ända sen dagis, hatat det och ända sen 1an kännt mig tvungen att vara på top 24/7. Säkert pga att jag är äldst - har inga äldre syskon eller kusiner... de flesta släktingar förstår ju inte heller dagens betygssystem och hur mycket "hårdare" det är jämfört med 1-5. Eller hur man ska säga. Alltså... det var ju typ lättare att få 5 i något än att få A i något, eftersom det då var ett genomsnitt men nu ska ju allt vara på top. Eller hur man ska säga... hehe nu gör jag nog någon irriterad... I'm sorry for that!
Nej. Det är inte värt det. Men känner ju mig ändå tvungen för att jag själv har de kraven på mig själv. Eller hur jag ska förklara, miss 200% ju. Och duktiga flickan... *suckar åt mig själv*
Mhm, har inte möjlighet för det nu. Men funderar på att ta paus sen såfort jag då "kan" iallafall. Bara för att vila lite. Men känner samtidigt att "nej, fan, vad ska jag göra hemma hela dagarna?" typ. Kolla upp o är lov v44. Så nu v43 ska jag försöka få gjort så mkt som möjligt för att sen kunna viiiiila. (Min skolas system är annorlunda så vi har inte direkt ngn gräns när man inte kan jobba mer. Drf tar arbetet aldrig slut, o duktig flicka som jag är gör jag ju som min lärare säker. Jag säger emot henne men eftersom hon bara kör öber det blir det att jag sen gör som hon vill trots allt)
Ja, man har bara ett liv. Och för mig och många andra verkar det vara ett väldogt jobbigt liv... stressigt också. Usch, om man bara kunde få pausa soch slippa sig själv för ett dygn.
Kram, jepp. Märker nog när, haha :)