Inlägg från: Anonym (hela tiden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hela tiden)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

Ja. Det torkar snabbt men liksom det blir den där mjuka ytan och innan den torkat helt är det ju fortfarande ömtåligt eller vad man ska säga. Så det är det jag menar med inte går bra haha.

Haha nej, lite svårt att fixa spnt ubdertiden nagellacket har torkat. Har några gånger försökt borsta håret elr byta till pyamas men icke. Nagellacket förstörs ju. Haha. Jag skulle nog kunna måla på det, sen sätta mig vid dator och plugga vidare ioförsig. Så för mig hade det nog mest blivit ett stressmoment som måste hinnas med mellan allt skolarbete.

Kramiz

• Anonym (hela tiden)

Ja precis. Där har man suttit o kämpat för att det ska bli bra och sen bara flrstörs det för att man gör en enda syssla och råkar stöta emot... därför jag inte kan skriva sms när jag målat naglarna, de kanske slpr ihop med varandra och då får en nagel ett jack och det vill jag inte.

Buhu, står nu i valet och kvalet om jag ska sluta skriva o lämna resten till imorgon. Ellet om jag ska fortsätta. Liksom... är trött så isåfall blir det ju sova. Men kommer ha svårt att få tummen ur och verkligen plugga imorgon (eller idag) eftersom det är lördag o då tänker jag att jag kan ta det sen. Men i självaste verket finns det inget sen nu... åh. Detta är så störande... och nu är det mycket för alla. Oavsett vem man är. Inte bara för mig som har skyhöga krav på mig själv.

På tal om krav på sig själv... det där miss 200% slog till igår då jag fick en bedömning som bedömde 8 betygskriteriet av typ många fler... hade grönt hela vägen (alltså A nivå) på 6 av dem medans de resterande 2 var gula på A nivå och jag började ju då gråta för jag blev så ledsen över att det inte gick bra. Men jag satsar ju "bara" B i ämnet så det har jag ju uppnått... men det var bara det att det var ju så jäkla nära A... och den uppgiften var dessutom supersvår och typ alla mina kompisar fick ju C och D och de är verkligen allt annat än korkade och ovilliga att plugga. Så... jag borde ju egentligen bara nöjd, det var ju ändå mer än good enough...

Kram-kram

• Anonym (hela tiden)

Ja, precis. Att aldrig bli nöjd... det ständiga problemet. Mission impossible liksom.

Ja, övning ger färdighet. Men detta är nog ett mission impossible. En gång vart "Miss 200%" alltid "Miss 200%". Typ.

Jag bestämde att nu har jag gjort 4 av 9 frågor så resterande 5 (eller kanske gjorde jag bara 3, så 6) frågor tar jag när jag vaknat igen. Men då måste, måste, måste jag göra klart hela denna uppgiften + 1/3 på min nästa uppgift imorgon. Eller idag, men när jag vaknat. Känner att inget går ändå bra nu och jag blir bara stressad av att se klockan.

Får se om det senare blir att åka iväg till stan... min kompis tvinga med mig i onsdags till dollar store trots att jag både behövde och ville hem, för att plugga. Så kom hem 1h senare än jag skulle. Samma kompis lär dra ner mig till stan. Skulle tydligen va något evenemang där och hon kan ju absolut inte gå ensam och ja-sägare som jag är *suck*. Ja, jag säger nej. Men tror du hon lyssnar? Nix, o när hon tjatar huvudet av sig själv säger jag tillslut ja...

Nä nu ska här oxå nanas lite kudde. Får se vad dagen sen vill bjuda på... lite lugn o ro hade då inte skadat iallafall.

Tackar för lyckoönskningen :)

Zzzzzz

Kram & sov gott!

• Anonym (hela tiden)

Sådär då... nu har jag varit på stan på det där evenemanget som tydligen var en marknad. Åh... ja-sägare dum som jag är. Är nu helt slut på energi och skulle nog behöva sova någon timme nu. Men det har jag då inte tid för, nu behöver jag plugga.

Dollar store är nog ett amerikanskt affärskedjesak och är en affär med massa billuga saker. Många saker kan ha 2 för 10kr osv, men om man bara tar en sån så kan man ta en 2 för 10kr sak på en annan sak o få båda de två för 10kr, vilket gör affären lite unik. Mycket saker kostar iallafall 10kr eller 20kr, dollar store, en dollar = 10kr (typ). Men de har såklart dyraee saker där med. Finns typ allt möjligt där. Från elektronik till leksaker till smink till ute saker till tvättmedel till godis, haha.

Nä nu ska jag försöka ladda lite energi kanske 40min o sen ska jag plugga. Pust, orkar inte, vill inte. Buhu.

Kram.

• Anonym (hela tiden)

Haha ja men jag köpte inget där:) kände inte för att köpa något och dessutom hade jag inte planerat att åka dit. Vart bara medtvingad av min kompis.

Spännande utflykt du är ute på! Hoppas du får en bra helg! Själv.. plugg ":)"

Sov gott & kram

• Anonym (hela tiden)

Godmorgon. Eller aa. Vakna för 3h sen.

Idag har jag... först enbart vilat och samlat energi för att ens orka ta mig upp ur sängen. Sen ätit frukost. Ja, detta tog mig bara 1,5h att orka göra, mao rätt snabbt för att vara jag. Brukar behöva vila 2h innan jag orkar gå upp och sen tar det tid att orka äta frukost med (snabbare på vardagar dock, men då får jag ännu värre tvinga mig upp. Skulle helst ligga i sängen under täcket hela dagarna).

Nu har jag precis kommit hem efter att vart medtvingad av familjen ner på stan. Var där 2h och är nu så trött att jag skulle kunna somna när som hellst. Somna nästan på vägen hem...

Inatt pluggade jag till 3.30 och sen var det omöjligt att somna för det var för mycket av allt... tror jag somnade 5 imorses. Tre nätter irad har jag nu pluggat frammåt 3. De två första till strax innan o den sista... till efter 3. Inatt får det bli till max 1. Behöver sova inför imorgon. Är ju en dag imorgon med... men har så himla blä mycket att göra. Två saker done, två saker left. Usch. Jag som brukar se fram emot helgerna för att få vila.

Nu ska jag nog sova lite sen ska vi ha minifirande här hemma och plugga, plugga och åter plugga. Är nu så trött på att ens skriva ordet plugga och att tänka det är än värre. Önskar detta bara kunde ta slut snart...

Hoppas du haft en lite lugnare och mysigare helg än mig och att din dag blir fin.

Kram

• Anonym (hela tiden)

Oså var det natt igen. Woho. Eller inte.

Varning för klagigt inlägg...

Är sur. Arg. Besviken. Allt. Vet inte varför. Nog på alla. Men mest mig själv. Känner mig bara så dum som inte pluggat och fått gjort tillräckligt mycket. Klockan tickar.

Jag har fått in alla mina tre inlämningar. Tack o lov. Men imorgon har jag prov. Har inte ens börjat plugga inför det... stress. Jag behöver plugga inför det. Men fjärde natten i rad kan jag inte ritta uppe till runt 3. Det är ohållbart. Jag måste någon gång nöja mig. Frågan är bara när. Har knappt börjat plugga inför provet imorgon.

Vet inte vad jag ska göra. Får bara inte faila det. Måste ha bra betyg. Betyg, betyg, betyg. Det är det enda som rör sig i min hjärna. Betyg, mer betyg, betyg och slutligen betyg.

Jag vet inte varför jag är så missnöjd. Men kan konstatera att jag är helt slut. Brukar ha mer energi efter en helg. Men inte en helg som denna. Energiiiiiiiin var är duuuuu??? Typ.

Jaja. Imorgon o imorgon. Hon är 00.31. Så idag dårå. Whatever.

Hoppas du som orkat läga mitt klagande haft en bättre helg än mig!

Kram!

• Anonym (hela tiden)

Tänker o tånker... har i en timmes tid försökt sova. Strax innan 2 gav jag upp. Sömnen uteblir inatt. Får se om jag är vaken hela natten, eller hur det blir. Natten till igår (måndag) blev 2h sömn tillslut åtminstånde. Tankar som maler och en hjärna som vägrar stänga av... bröt ihop två gånger under dagen. En gång hemma och en gång i skolan. Första (i skolan) var jobbigast...

Nu har jag saknar ditt nattsällskap... hihi, tycker du får komma tillbaks :) varit mindre ensamt, att tjattra om allt möjligt. Ojoj så skoj. Men ojoj så underhållande. Äsch, kan man inte sova kan man inte. Snart får jag nog nog. Då blir det sista utvägen... usch vad jag är rädd. Tänk om det inte funkar... (om någon annan läser enbart detta, syftar jag INTE på självmord).

Nu ska jag fortsätta sova. Försöka sova. Eller... fortsätta tänka. Beroende på hur man vill se det... jaja.

Godnatt, hoppas du haft rn bra utflykt & får tillbaka wifi inom kort!

Stor kramiz

• Anonym (hela tiden)

Usch vad jag stavar illa. Haha. Jaja... godnatt. Ska sluta se pp mobilen. Är för trött för att se på mobilen och för pigg för att sova. Vilken skit sitiation....

Men men. Massa kramar & godnatt åter igen.

• Anonym (hela tiden)

Hej hej finis!

Ja du var borta länge haha. Har oxå saknar vårat nattsnack.

Jo men det är ju trevligt att hälsa på släktingar! Ojoj vilken abstinens... men samtidigt gratis avgiftning från mobilen. Den är ju nästan farlig haha.

Nja, mår inte alls bra just nu. Har inte ens orkat gå in här o skriva något sen i förrgår. Idag var första gången jag logga in sen dess (haha två dagar... rekord eller? Nä men...). Har faktiskt inte pluggat något varken måndag tisdag elr onsdag em. Men har nu (fick pluggförbud i måndags) sån ångest då jag ser hur allt samlas på hög som jag inte hinner med samtidigt som jag mår för dåligt för att öht ta tag i något nu.

Sover inte alls när jag "sover" borta. Är vaken hela natten. Enda ställena utom hemma är i sommarstugan och hos min mormor. För där vande jag mig o sova sen jag var 2 år. Fram till jag var 5 var jag ju dessutom halva veckorna med mormor o morfar (hatade verkligen dagis...) så det var ju en del övernattningar då de bor 1 timme bort, om man åker bil. Var även skönt för när jag var 8 dog morfar i cancer (eller för o vara pet-noga-exakt 9 år o 10 dagar) så jag fick iallafall ordentligt med tid spenderat med honom. Min bror var 4 då han dog men sov aldrig över hos dem på samma sätt som mig då han föredrog dagis. Två av mina kusiner har inte ens hunnit träffa honom, och en var 1 år o 11 månader. Så jag är ju heelt klart den som spenderat mest tid med honom av alla barnbarnen. Kan ju bero på att jag är äldst oxå, ensambarn duvet, haha. Men tro mig, jag har konkurrens på uppmärkssamheten! Numer iallafall...

Jadu, skrev ett prov i fredags förra veckan. Det gick rent ut sagt åt helvete. Visste inte ens att vi hade det. Så lär väl inte bli många poäng där. Provet i måndags gick väl aningens bättre.

Hur mår du?

Förstår om det var skönt med miljöombyte! Skulle gärna oxå åka iväg till mina kusiner någon helg bara för att ha miljöombyte o umgås med dem - vet ju hur mkt de gillar att va med mig. Men kan inte sova borta och det är 2h enkel väg om man åker buss, eller 1h 10min enkel väg med bil. Så det är lite problematiskt. Innan var det 1,5h men de flytta en ändstation vilket krångla till det bra mycket. Idiotisk flytt enligt mig dessutom men men...

Haha, ja internet o egen säng är skönt o ha :))

Stor kraam!

Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?