Hej hej finis!
Ja du var borta länge haha. Har oxå saknar vårat nattsnack.
Jo men det är ju trevligt att hälsa på släktingar! Ojoj vilken abstinens... men samtidigt gratis avgiftning från mobilen. Den är ju nästan farlig haha.
Nja, mår inte alls bra just nu. Har inte ens orkat gå in här o skriva något sen i förrgår. Idag var första gången jag logga in sen dess (haha två dagar... rekord eller? Nä men...). Har faktiskt inte pluggat något varken måndag tisdag elr onsdag em. Men har nu (fick pluggförbud i måndags) sån ångest då jag ser hur allt samlas på hög som jag inte hinner med samtidigt som jag mår för dåligt för att öht ta tag i något nu.
Sover inte alls när jag "sover" borta. Är vaken hela natten. Enda ställena utom hemma är i sommarstugan och hos min mormor. För där vande jag mig o sova sen jag var 2 år. Fram till jag var 5 var jag ju dessutom halva veckorna med mormor o morfar (hatade verkligen dagis...) så det var ju en del övernattningar då de bor 1 timme bort, om man åker bil. Var även skönt för när jag var 8 dog morfar i cancer (eller för o vara pet-noga-exakt 9 år o 10 dagar) så jag fick iallafall ordentligt med tid spenderat med honom. Min bror var 4 då han dog men sov aldrig över hos dem på samma sätt som mig då han föredrog dagis. Två av mina kusiner har inte ens hunnit träffa honom, och en var 1 år o 11 månader. Så jag är ju heelt klart den som spenderat mest tid med honom av alla barnbarnen. Kan ju bero på att jag är äldst oxå, ensambarn duvet, haha. Men tro mig, jag har konkurrens på uppmärkssamheten! Numer iallafall...
Jadu, skrev ett prov i fredags förra veckan. Det gick rent ut sagt åt helvete. Visste inte ens att vi hade det. Så lär väl inte bli många poäng där. Provet i måndags gick väl aningens bättre.
Hur mår du?
Förstår om det var skönt med miljöombyte! Skulle gärna oxå åka iväg till mina kusiner någon helg bara för att ha miljöombyte o umgås med dem - vet ju hur mkt de gillar att va med mig. Men kan inte sova borta och det är 2h enkel väg om man åker buss, eller 1h 10min enkel väg med bil. Så det är lite problematiskt. Innan var det 1,5h men de flytta en ändstation vilket krångla till det bra mycket. Idiotisk flytt enligt mig dessutom men men...
Haha, ja internet o egen säng är skönt o ha :))
Stor kraam!