Vi som blivit gravida efter IVF
Tack snälla åh jag läste om dina flytningar också - så jobbigt :( så länge du inte blöder mycket och klarrött ska man ju inte behöva vara orolig men vad hjälper det...
jag pendlar mellan hopp o förtvivlan och är såklart också livrädd men känner att jag inte kan göra nåt åt det.
Jag gick in i v 8 idag - och tycker bara att symptomen försvann huxflux stämde lite för bra med min otroliga magvärk igår :( Jag har inte hört om symptom som försvinner redan vecka 8.. - till saken hör också att igår kväll när jag skulle lägga mig mådde jag så sjukt dåligt - kunde inte ens sitta upp utan att ta på mig mina åksjukearmband och jag bara ville gråta.
sen när jag vakna i morse var precis ALLT borta. Ingen blödning här ännu men det vet jag ju kan dröja om det är ett MA.
Fy fan, jag vet vad du går igenom!!!
Nej det kommer inte färskt blod utan mest brunt, som kan vara lite rosa i bland. Men det kanske är en matsked per dag som kommer nu... inte ens det. Det kommer ju massa Lutinus oxå, speciellt på morgonen när man klivet upp. Jag är skjukt nervös för att det har blivit nått... :( Idag tycker jag mina bröst inte är lika ömma som de varit.
När jag hade ma i v 9+0 så sa de att det är väldigt vanligt att just runt denna tid så kan symtomen försvinna.
Men som sagt, ring in så du får komma på ett vul. För visst är det till veckan som du ska kolla för största gången va? Eller har du gjort det?
Kraaaaaaam