Vi som blivit gravida efter IVF
Håller tummarna hårt för att det har slutat blöda nu och att allt är bra. Det är så jobbigt att se. Jag har haft till och från i 4 dagar men HCG fortsätter öka och jag har läst att det kan vara så. <3
Håller tummarna hårt för att det har slutat blöda nu och att allt är bra. Det är så jobbigt att se. Jag har haft till och från i 4 dagar men HCG fortsätter öka och jag har läst att det kan vara så. <3
Ja jag fick på bim första men det va som lite rosa/brun lutinus som kom och på den där pinnen. Men nu har det slutat. Klinken sa att det va vanligt med lutinus men är såklart orolig ändå. Är i v 4+3 så väldigt tidigt. Men läst att små blödningar är vanligt. Geombrottsblödning står det på 1177. Hoppas det är det!
Hej igen, va fina ni är som skriver då peppande kommentarer :) blir alldeles varm i hjärtat. Har inte haft mer ont i magen men kom lite mera brunt i morse i trosskyddet. Hoppas det är över nu dock får se hur det utvecklar sig under dagen. Funderar på att gång mäta mitt hcg i morgon och se om det ökat som det borde sedan förra måndagen. Känner att jag måste få någon typ av bekräftelse på att det inte är mf, hursomhelst helst tack för alla fina ord!! Skönt att ni hejar från era håll!! Kram!
Hej alla som blöder, jag kan också intyga att blödningar inte behöver betyda något. Jag kan tyvärr inte ta mig själv som exempel, fick ju tidigt missfall förra gången, men då blödde jag i två veckor. Tog test då jag var säker på att det gått åt skogen eftersom jag blödde. Det var positivt. Gick sedan tillbaka från 2-3 till 1-2 kommande vecka och så insåg jag att det var kört. Kliniken sa dock att blödningar är vanliga och att det inte behöver betyda att det är kört.
Har någon av er fått en FET? Beroende på hur man stimulerade kan man ju öka medicineringen om det är aktuellt.
Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen för oss alla!!!
Hur går det för dig? Kram!
Är i v 6 idag.
Jag var jättesvullen för några veckor sedan. Tydligen normalt. Beror på alla hormoner som bråkar med tarmarna. Var på föreläsning på mvc häromdagen och det var en av de första sakerna de sa.
Oj vad svullen! Nu vet jag ju inte hur du ser ut normalt men.. Man ska inte ha så ont att man har olidligt ont, det sa min barnmorska, då skulle jag höra med 1177 och se vad de säger. Hoppas inget är tokigt med dig och att den lill* sitter på rätt ställe!
Jag var också sjukt svullen i början nu har detbörjat lugna ner sig och magen ät mer normal. Du gjorde FET va? Ring och rådfråga kliniken imorgon?:) skönt att det inte kommit mer brunt!