Inalina skrev 2020-06-27 10:12:11 följande:
Hejsan!!! vad härligt att höra med din lilla !!! visst är de underbara när de tultar runt?? här går det också toppen, lillan utvecklas varje dag och det är så fantastiskt att se. man förstår fortfarande inte hur det kunde bli just hon, som är så perfekt och helt fantastisk ;)
planerar ni fler IVF försök eller tänker ni vänta lite med syskon /om ni nu vill ha syskon till henne såklart :)? det sista jag tänker göra är att stressa med det, och vi är så tacksamma över vår lilla tjej, men givetvis vore det en fantastisk bonus om hon får ett syskon en dag.
hade ni ägg i frysen?
Kramar!! (till er alla, om någon går in o läser tråden mer nuförtiden hihi!)
Inalina skrev 2020-06-27 10:12:11 följande:
Hejsan!!! vad härligt att höra med din lilla !!! visst är de underbara när de tultar runt?? här går det också toppen, lillan utvecklas varje dag och det är så fantastiskt att se. man förstår fortfarande inte hur det kunde bli just hon, som är så perfekt och helt fantastisk ;)
planerar ni fler IVF försök eller tänker ni vänta lite med syskon /om ni nu vill ha syskon till henne såklart :)? det sista jag tänker göra är att stressa med det, och vi är så tacksamma över vår lilla tjej, men givetvis vore det en fantastisk bonus om hon får ett syskon en dag.
hade ni ägg i frysen?
Kramar!! (till er alla, om någon går in o läser tråden mer nuförtiden hihi!)
Ja visst e det roligt!! :) kul att det går bra :D när blev din lilla tjej 1 år? :) har ni haft det bra trots Corona å så?
Vi har 2 ägg i frysen men vi håller på å funderar på vad vi vill göra.. känner som du, vill inte stressa över det. Vill iaf vänta några år innan jag tänker på nästa. Vill bara njuta nu.. har ni ägg i frysen? :)
Vi skriver ju på Facebook fortfarande flera st :) nästan varje dag så det e kul. Några av dom väntar nr 2! :)
Kram