Inalina skrev 2019-02-13 09:51:08 följande:
skönt o höra i alla fall - jag kan inte klaga på någon foglossning eller något som gör ont å andra sidan - så är väl ganska lyckligt lottad ändå.. känner du att det blviit bättre med foglossning nu när du vart hemma och inte behövt jobba?
mina sammandragningar kommer bara när jag är ute o går o blir kissnödig (framför allt på kvällarna) eller om jag har burit tungt eller är förbannad så försöker undvika åtminstone de två sista sakerna. ska på en weekend till spanien i helgen och känner väl det kommer bli en del taxiresor när vi egentligen är vana att gå överallt, ska bli härligt med lite miljöombyte för en helg i alla fall =)
ja igår när jag vart på toa hann jag bara tvätta händerna för att sedan behöva sätta mig och kissa lika mkt igen
mysigt att kika butiker - blir mest online shopping för mig här köpte ett jättefint babygym i trä till lillan igår på blocket som står här på kontoret nu betalade knappt något alls.. undrar om de tycker sånt är kul redan från början?
Ja hoppas du slipper få det men samtidigt ska man ju bli större å tyngre så tror nog att alla förr eller senare får lite foglossningsproblem :P
Har ju även börjat få vadkramp om nätterna. Usch!
Jo det har blivit bättre när jag kan lägga mig å vila när jag vill. Så det känns bra.
Åh å du som e kissnödig hela tiden! Kommer sammandragningarna varje gång då eller är det bara ibland? Samtidigt e det ju bara bra för du övar ju inför förlossningen ;)
Åh gud vad härligt med Spanien!! Avis! Vad härligt ni kommer ha det :) ja man får ta taxi istället men äsch :) vart i Spanien ska ni? Jag vill också åka iväg. Skulle va så härligt. Men blir nog inget förrän bebis kommer :)