Vi som blivit gravida efter IVF
Varför osäker på hans närvaro på vul?:)
Va roligt att han ska med!! Kul för honom att äntligen få se.
Va de inte på torsdag du skulle på kub? Eller minns jag fel?:) något annat ul denna gång eller är det kub?:)
jag tror ju inget annat med tanke på att jag fortfarande mår riktigt dåligt - men kroppen kan säkert luras. i vanliga fall brukar jag kunna lägga mig på soffan här på jobbet - men denna veckan är chefen här (och jag har inte berättat nåt för honom) så då kan jag inte plötsligt ligga i soffan halva dagarna hehe. så får stå ut tills jag kommer hem och kan slänga mig i sängen istället. tycker lite synd om min man som får göra allt hemma och knappt får upp mig ur sängen att borsta tänderna på kvällarna.
Fick reda på att en kompis utomlands också är gravid men i v 13! så himla roligt!! så deras baby kommer 2 v före våran. de gick ut på facebook med ultraljudsbilden. Känner du någon mer som du vet är gravid och som du kommer kunna 'bonda' med under graviditeten? och ska ni göra något 'officiellt uttalande' om graviditeteten för bekanta som man inte har så mkt kontakt med? kram!! är så glad att allt gick bra för dig igår