Inalina skrev 2019-01-11 12:34:24 följande:
ah men Ikeasängen låter ju toppen! ska åka dit o kika i morgon då! har fortfarande bekymret kvar med att hitta ett litet och smidig skötbord.. kan inte sätta upp den på väggen då jag vill ha den i badrummet där det är kakel och vi bor just nu i hyresrätt, - annars hade en sån där vägghängd varit perfekt. skulle behöva en smal variant med hjul på - får se om det är mission impossible eller inte ;)
har du kikat på någon särskild fåtölj? bra idé att ha den i barnrummet sen - det hade jag inte ens tänkt på! då kanske man skulle satsa på någon rolig färg också kikar på en KARE Angels Wings just nu som jag tycker är fin - sjunker man ner i den lite får man stöd för nacken ;)
Ja gör så! :D
Hm. Har inte kikat på skötbord så har tyvärr inget tips men hoppa du hittar en bra smal med hjul! Är nog inte helt omöjligt :) vi ska bara ha en skötbädd som vi ska ha i vår tvättstuga. Känns helt overkligt å tänka på såna här grejer haha. Vill bara köpa en massa nu men avvaktar ;)
Ja jag har kikat lite.. Jysk hade faktiskt en del bra. Vill inte lägga för mycket pengar på den. Vill ha bra och ordentliga armstöd :) å så en fotpall till.
Precis! Tänker att den kn man ha till så många olika tillfällen. Amning, nattning. Kanske sitter man där med barnet i knät å läser nån saga å sådär :D tänkte köpa nån som går i samma färg som soffan så kan man ta ut den sen till vardagsrummet :)
Åh kolla på den! Den verkar fin å skön! :) vad är priset på dom?