Mjbo skrev 2019-01-02 15:24:24 följande:
Den ska jag defnitivt kolla på. Så viktigt at detta lyfts. Det är sånt hyshande om ivf och barnlöshet över huvud taget.. jag själv håller tyst om det med, så egentligen ska man inte uttala sig kanske, men jag beundrar folk som gör detta öppet. Inte berättar efteråt när man väl lyckats utan berättar när man är mitt i allting. det är jävligt starkt gjort.
Håller med, vi är superheroes!!
Imorgon är det äntligen dags för rul!! Då himla nervös, inte kännt av bebisen på ca en vecka så man är ju nojig. Men ja vet att de kan dröja mellan gångerna man känner när de är så tidigt, så jag försöker intala mig det. Men man kan inte låta bli att bli nervös ändå. Vecka 20 imorgon oxå. Sjukt !
Stor kram!
Verkligen! Och när det är offentliga personer som har mycket följare, det når ut till så många. Jag är rätt öppen med ivf å så, men min kille vill hålla det så privat som möjligt så försöker respektera det men har iallafall en del vänner som jag fått berätta för. Skulle lätt kunna skriva om ivf resan när vi går ut på Facebook å så med bebisen men det vill inte killen så hoppar det såklart :)
Åh va spännande! Det kommer säkert gå jättebra. Men jag förstår dig. Nu när man väl börjat känna rörelser å så vill man se nåt varje dag. Jag känner å ser bara när jag ligger ner på rygg. Så ville så gärna känna bebisen för jag saknade det så så la mig på köksgolvet hos en pensionär hahah. Soffan var upptagen. Snacka om besatt :P
Men har läst att det är normalt som du säger att man inte känner varje dag att det är helt normalt. Så det tror jag! Det kommer gå toppen :)
Jag ska dit på måndag.. pirrigt!
Kramar!!