För oss som tempar för att bli gravid
Kanske, eventuellt, möjligtvis ett litet streck? ..med lite fantasi...
Kanske, eventuellt, möjligtvis ett litet streck? ..med lite fantasi...
ÄL kom inatt. Vaknade med stängd tapp och min sedvanliga upp-till-coverline-temphöjning. Så la in lördagen och söndagens ÄL-tester som positiva och så gårdagens som negativt. NC kommer sätta ut ÄL idag efter tre höjningar.
Håll tummarna att det finns några simmare kvar som väntar otåligt sen i lördags natt
Tyvärr inte =/ Jag får försöka hålla ut i några dagar till och testa igen.. Äl+12 idag, bim på fredag..
Och att jag är 'gästvänlig' haha!!
Hej. En fråga. Måste man ha en dipp i temperaturen efter ÄL för att det ska finnas chans att vara gravid?
Men när man väl är gravid så har man ju nått delmålet så jag tänker att det kanske blir lite lättare efter stt man passerat 12 veckor
Jag är på ÄL+2 idag och otålig som satan haha. Hoppas nästa vecka flyger förbi!
Haha, ja så kan det ju förstås också vara fördelen med försöksperioden är att man iaf inte har så jättemycket längre än 2-veckorsperioder antar jag :-P (om man är regelbunden då)
Tror bara man (jag) tänker på det på ett annat sätt tänker på hur jag ska berätta för min man, hur jag ska berätta för min mamma, hur jag ska planera barnrum och barnkläder haha. Då känns den långa väntan lite lättare eftersom man faktiskt har en anledning att tänka på sånt jag redan tänker på haha!
Jag har bara de två, har en till men det var precis efter ppillerstoppet. Men jag köper ÄL-test så får vi se. Hade typ varit nice om den kommer nu, så är det närmare BIM = färre dagar av ältande kring div symtom temperaturer och tester hahaha
Precis så jag menade, negativt ÄL-test ikväll dock, så kanske en avvikelse som du berättade om