För oss som tempar för att bli gravid
Förstår helt att du vill byta bm, det är så viktigt att man känner förtroende och känner sig trygg med den man går hos. Går det inte att typ ringa o prata m ngn annan mottagning o se om de verkar öppnare? Eller boka tid o testa?
Jag köpte ett digitalt test och det visar negativt. Samtidigt är jag på bim+1 utan mens. Kan det var progesterallen? Kanske sluta m den och se om mensen kmr? Tempade vid min vanliga tid o då låg tempen nere på kontrollsträcket (la mig dock mkt senare igår än vanligt), sen sov jag några timmar till o då var tempen uppe på 36,9
Låter lite konstigt, hur många dagar efter äl är du? BIM varierar ju för alla så det kan va lite missvisande anser jag, men äl är ju när det är. Jag hade nog kört progesterall till äl+14-15 nånting o sen slutat om det fortfarande varit neg o inga symtom heller uppstått. Jag brukade också få högre temp senare på morgonen om jag sovit lite till efter första tempningen så jag tror att första tempen du fick nog va mest korrekt, förutsatt att du sovit åtminstone ca 3h innan dess.